اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

حرکت در خط رهبری عزت روز افزون ایرانیان را به دنبال دارد/ایران یکی از مترقی‌ترین نظام‌های سیاسی دنیا است

امام جمعه سنندج به دستاوردهای عظیم نظام مقدس اسلامی با تأسی از منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: حرکت در خط رهبری عزت و تعالی روزافزون ایرانیان را به دنبال دارد.

حرکت در خط رهبری عزت روز افزون ایرانیان را به دنبال دارد/ایران یکی از مترقی‌ترین نظام‌های سیاسی دنیا است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران یکی از مترقی‌ترین نظام‌های سیاسی مردم‌سالار دنیا است و روزبه روز بر نفوذ معنوی این نظام در جهان افزوده می‌شود.

وی افزود: وجود رهبری عالم و آگاه همچون آیت‌الله خامنه‌ای موجب عزت و تعالی روزافزون ایرانیان در عرصه‌های مختلف بوده و رهنمودهای عالمانه ایشان همواره راه‌گشای مسائل مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: بدون شک وجود آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبری جمهوری اسلامی ایران از نعمت‌های بزرگی است که خداوند متعال به ملت ایران ارزانی داشته و باید با پیروی از رهنمودهای عالمانه ایشان مسیر عزت و تعالی کشور را هموار سازیم.

ماموستا مجتهدی خاطر نشان کرد: هم‌اکنون مردم مسلمان ایران از اقوام و مذاهب مختلف اسلامی با همدلی و اتحادی وصف ناشدنی در کنار همدیگر و برای عزت و سرفرازی کشورشان تلاش می‌کنند و این مهم کشور ما را در بین کشورهای منطقه و حتی جهان متمایز کرده است.

وی افزود: امید است در سایه همدلی هرچه بیشتر بین مردم و مسئولان شاهد رفع دغدغه‌ها و مشکلات معیشتی در کشور باشیم و دولت یازدهم نیز این مهم را در رأس فعالیت‌های خود قرار دهد.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک حلول ماه مبارک رمضان به همه مسلمانان جهان، اظهار داشت: رمضان ماه عبادت و بندگی است و امید است مؤمنان و روزه‌داران در این ماه مبارک کمک به نیازمندان، ایتام و مستمندان را در راس فعالیت‌های خیرخواهانه خود قرار دهند.

ماموستا مجتهدی خاطر نشان کرد: رعایت آداب و شرایط این ماه مبارک و حفظ حرمت این ایام شریف باید در دستور کار همگان باشد و قداست این ماه مبارک همواره حفظ شود.

انتهای پیام/79006/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول