اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

مراقب شبکه‌های ماهواره‌ای باشیم/فحشا و بی‌حجابی نقشه دشمن است

امام جمعه بیرجند با تاکید بر توجه جدی مسئولان و خانواده‌ها به پیامدهای شبکه‌های ماهواره‌ای گفت: فحشا و بی‌حجابی نقشه دشمن است که در شبکه‌های ماهواره‌ای دنبال می‌شود.

مراقب شبکه‌های ماهواره‌ای باشیم/فحشا و بی‌حجابی نقشه دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند در مصلی بزرگ المهدی با اشاره به سالروز حمله به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم به دست رضاخان اظهار کرد: رضاخان در این روز فرمان کشف حجاب را صادر کرد که مردم ما مخالفت کردند.

وی با تاکید بر حفظ حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد: امروز شبکه‌های ماهواره‌ای تلاش می‌کنند بی‌حجابی و بدحجابی را ترویج کنند که باید مراقب باشیم.

دشمنان تلاش دارند جوانان ما را به سمت فحشا بکشند

امام جمعه بیرجند حجاب را برای زن مصونیت خواند و گفت: زن باید با حفظ عفاف و حجاب احترام خود را حفظ کند و استفاده ابزاری نباید از زنان شود.

رضایی بیرجندی هوشیاری خانواده‌ها مقابل تبلیغات مسموم را خواستار شد و افزود: دشمنان تلاش دارند جوانان ما را به سمت فحشا بکشند.

وی بر کنترل نفس تاکید کرد و یادآور شد: اگر نفس مهار نشود همه چیز از بین می‌رود.

روحانیان فضیلت‌های ماه رمضان را به خوبی بیان کنند

امام جمعه بیرجند خطاب به مسئولان فرهنگی گفت: خطر فعالیت شبکه‌های ماهواره‎ای را جدی بگیرند زیرا خطر آن کمتر از خطر آسیب مواد مخدر نیست.

رضایی بیرجندی با تبریک آغاز ماه مبارک رمضان افزود: از روحانیان اعزامی و سخنرانان انتظار می‌رود به خوبی فضیلت‌های این ماه را تشریح کنند.

سالروز تاسیس شورای نگهبان و بیان ابعاد مختلف چرایی بازداشت امام خمینی(ره) شخصیت برجسته انقلاب اسلامی در 24 تیرماه از دیگر محورهای سخنان امام جمعه بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بود.

نماز جمعه این هفته برای نخستین بار در مصلی بزرگ المهدی برپا شد.

انتهای پیام/2248/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول