اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه کباب و آشپزان قزوین خبر داد

برخورد با واحدهای فروش غیر مجاز آش حلیم در قزوین

رئیس اتحادیه کباب و آشپزان قزوین از برخورد شدید با واحدهای فروش غیر مجاز آش حلیم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

برخورد با واحدهای فروش غیر مجاز آش حلیم در قزوین

ابوالقاسم گلناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: امسال برخورد با واحدهای فروش غیرمجاز آش حلیم در ماه مبارک رمضان شدیدتر می‌شود.

وی با بیان اینکه هر سال در ماه مبارک رمضان فروش آش حلیم افزایش می‌یابد، ابراز داشت: متأسفانه برخی افراد از این موضوع سوء استفاده و شروع به عرضه آش حلیم می‌کنند که با این افراد به شدت برخورد می‌شود.

رئیس اتحادیه کباب و آشپزان قزوین با بیان اینکه 17 واحد صنف حلیم‌پزی در شهر قزوین مجاز به فروش آش حلیم هستند، اذعان داشت: این صنف‌ها این آش را با استانداردهای لازم پخت می‌کنند بر این اساس هیچ مشکلی در بهداشت و کیفیت عرضه آش فوق در این واحدها وجود ندارد.

این مسئول با اشاره به اینکه اصنافی مانند اغذیه‌فروشان و سوپر مارکت‌ها در ماه مبارک رمضان آش حلیم عرضه می‌کنند، بیان کرد: اتحادیه کباب و آشپزان به تمام اتحادیه‌ها در قزوین نامه‌نگاری کرده تا از عرضه آش حلیم در این اصناف‌ به شدت جلوگیری کنند.

گلناری با بیان اینکه متأسفانه اصنافی مانند اغذیه‌ فروشان، پیتزا فروشی‌ها و سوپر مارکت‌ها آش حلیم را با استانداردهای لازم و با کیفیت مطلوب پخت نمی‌کنند، اذعان داشت: مردم باید از خرید این آش در این واحدها پرهیز کنند.

رئیس اتحادیه کباب و آشپزان قزوین با اشاره به اینکه سال گذشته 15 واحد صنفی در قزوین به دلیل فروش غیر مجاز آش حلیم تعطیل شدند، یادآور شد: متأسفانه برخی از این صنف‌ها سوپر مارکت و خیاط بودند.

وی با بیان اینکه امسال بازرسان مجمع امور صنفی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل تعزیرات و اماکن و اتحادیه کباب و آشپزان قزوین بر عرضه آش حلیم در ماه مبارک رمضان نظارت می‌کنند، اذعان داشت: آنان با مشاهده هر گونه فروش این آش در اصناف غیر مجاز طبق قوانین و مقررات برخورد می‌کنند.

رئیس اتحادیه کباب و آشپزان قزوین متذکر شد: مردم قزوین در ماه مبارک رمضان آش حلیم را از اصناف مجاز حلیم‌فروشی و آشپزان تهیه کنند.

انتهای پیام/77009/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول