اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تایباد:

تقویت حلقه ارتباط با خدا در رمضان نقطه شکست شیطان است

امام جمعه تایباد گفت: مسئله مهم این است که بدانیم تقویت ارتباط با خداوند سبب می‌شود فسق و فجور به حداقل رسیده و این همان نقطه شکست شیطان است.

تقویت حلقه ارتباط با خدا در رمضان نقطه شکست شیطان است

حجت‌الاسلام محمد محدثی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد، ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان ماه رحمت و آمرزش الهی است که بندگان باید از این فرصت بهترین استفاده را کنند.

وی افزود: هر فرد در جامعه اگر نسبت به عظمت و کرامت این ماه مبارک آگاهی پیدا کند، خودسازی در راستای خدامحوری را هدف خود در این ایام قرار می‌دهد.

محدثی با بیان اینکه رمضان ماه نزول قرآن برای تمام جامعه بشریت است، گفت: خداوند در آیات مبین خود، قرآن را وسیله هدایت نه تنها مسلمانان بلکه تمام بشریت اعلام می‌کند و این زیباترین سفره یک میزبان برای میهمانی است.

امام جمعه تایباد یادآور شد: به هر اندازه که در این ماه عزیز با خدا انس بگیریم و آئینه دل را از سیئات بزداییم، بیشتر نزد خداوند ماجور شده  و از برکات معنوی و الهی آن بیشتر فیض می‌بریم.

وی خاطرنشان کرد: رمضان به منزله وسیله‌ای برای تمسک هر چه بیشتر با نیاتی خالصانه به خداوند متعال بوده و هر فرد به زعم خلوص نیت و خواسته‌اش از این خوان الهی می‌تواند بهره‌مند شود.

محدثی آثار و برکات ماه رمضان را آثاری جامع و در تمام ابعاد زندگی دانست و اظهار کرد: رمضان برای تمام بخش‌های زندگی اعم از اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، دینی، امنیتی و سلامت برنامه دارد.

امام جمعه تایباد افزود: مسئله مهم این است که بدانیم تقویت ارتباط با خداوند سبب می‌شود فسق و فجور به حداقل رسیده و این همان نقطه شکست شیطان است.

وی تاکید کرد: فرد فرد جامعه در این ماه مبارک باید با تزکیه نفس و توجه به سه اصل خودسازی، خودباوری و خدامحوری، خود را از معنویت و برکات الهی این ضیافت یک ماهه پروردگار بهره‌مند کنند.

انتهای پیام/70023/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول