اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا (ع) نیشابور:

ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و پرورش روح است

فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) نیشابور گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و پرورش روح است.

ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و پرورش روح است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، محسن قاجاریان ظهر امروز در مراسم افتتاح کلاس‌های قرآنی ماه مبارک رمضان در محل حسینیه این تیپ، این کلاس‌ها را فرصتی طلایی برای کسب فیوضات معنوی دانست و از خداوند خواست تا خروجی این ماه را کسب مغفرت الهی برای همه بندگان قرار دهد.

وی تأکید کرد: با توجه به سطح بالای تحصیلات کارکنان این تیپ اعم از پایور و سرباز می‌طلبد که سطح کلاس‌ها در حد مطلوب باشد و از اساتید مجرب استفاده شود تا توقعات نیروها را برآورده کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ زرهی 21 امام رضا (ع) نیشابور نیز اذعان داشت: خداوند ماه رمضان را مبارک‌ترین ماه با سخت‌ترین اعمال نازل کرده است تا بندگان خود را مورد آزمایش و امتحان قرار دهد.

حجت‌الاسلام محمدرضا ولایی از روح و جسم به‌عنوان دو عنصر تشکیل‌دهنده انسان نام برد و ابراز کرد: روح و جسم تشکیل‌دهنده انسان است، اما روح به یک غذا نیاز دارد و جسم به غذای دیگر، انسان‌های امروز به جسم‌شان رسیده‌اند، اما متأسفانه به غذای روح رسیدگی نشده است.

وی عنوان کرد: باید به غذای روح توجه خاصی شود، چراکه روح است که جسم را فرمان می‌دهد و فرمان‌بر روح است، ما به نیازمندی‌های جسم آگاهیم، اما نیازمندی‌های روح را خدا می‌داند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) نیشابور ادامه داد: یکی از غذاهای لازم برای روح روزه است و اخلاصی که در روزه است در هیچ یک از واجبات وجود ندارد و خداوند روزه را برای تغذیه روح انسان قرار داد.

وی، گناه و توجیه گناه را تضعیف‌کننده روح دانست و متذکر شد: توجیه گناه به مراتب بدتر است و نباید در پی توجیه گناهان و اشتباهات خود باشیم، چراکه توجیه عذر بدتر از گناه محسوب می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی 21 امام رضا (ع) نیشابور در پایان یادآور شد: از پیامدهای هواپرستی و بدعت در دین این است که انسان‌های غیرصالح، حکومت دینی را به دست می‌گیرند.

انتهای پیام/70003/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول