اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی:

تورهای طبیعت‌گردی داخل و خارج از استان برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی از برگزاری تورهای طبیعت‌گردی داخل و خارج از استان در چند ماه آینده خبر داد.

تورهای طبیعت‌گردی داخل و خارج از استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مجتبی رضوانی ظهر امروز در نشست اعضای گردشگری استان اظهار داشت: برگزاری تورهای طبیعت‌گردی با همکاری دفاتر خدمات مسافرتی استان و به منظور آشنایی علاقمندان با جاذبه‌های گردشگری و تفریحی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این تورها با توجه به اهمیت تورهای استان‌گردی در رونق گردشگری و آشنایی هرچه بیشتر گردشگران با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی بیان داشت: استان مرکزی در بخش گردشگری از جاذبه‌های بسیاری برخوردار است که باید از این جاذبه‌ها در رونق صنعت گردشگری نهایت بهره را برد.

رضوانی افزود: صنعت گردشگری نقش بسیار مؤثری در رونق اقتصادی به دلیل کسب درآمد، ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم و ایجاد ارزش‌افزوده دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ابراز داشت: با وجود فرصت‌های سرمایه‌گذاری بسیار زیاد در استان می‌توان با مساعدت دستگاه‌ها و ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران زمینه رونق گردشگری را در این منطقه فراهم کرد.

به گفته وی؛ تورهای طبیعت‌گردی برای بازدید از روستای تاریخی ماسوله و قلعه رودخان، رفتینگ، غار کهک، غارهای انجدان، کویر مصر و عروسان، تونل برفی کمندان، آبشار آب سفید، جزیره قشم، دریاچه نمک قم، کویر مرنجاب، آبشار وقت ساعت، آبشار بیشه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/87001/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول