اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 10 روز آینده

رئیس‌ جمهور مسکن‌های مهر مراغه را افتتاح می‌کند

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی از احداث 6 هزار و 600 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در مراغه خبر داد و گفت: تا 10 روز آینده و با حضور رئیس جمهور 350 واحد مسکن مهر دیگر به شهروندان مراغه‌ای واگذار می‌شود.

رئیس‌ جمهور مسکن‌های مهر مراغه را افتتاح می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه منصور صادقی‌اصل ظهر امروز در جلسه شورای مسکن مراغه اظهار کرد: مسکن مهر مراغه از نظر پیشرفت و اجرا در رتبه اول استان قرار دارد.

وی با بیان اینکه همه واحدهای مسکن مهر در این شهرستان به متقاضیان واگذار می‌شود، افزود: تعداد طرح‌های مسکن مهر در مراغه 6 هزار و 600 واحد بود که از این تعداد نیمی به متقاضیان واگذار شده و مابقی نیز بیش از 80 درصد پیشرفت دارد.

صادقی‌اصل افزود: تا 10 روز آینده و با حضور رئیس جمهور 350 واحد مسکن مهر دیگر به شهروندان مراغه‌ای واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام طرح‌های مسکن مهر در مراغه در داخل محدوده خدمات شهری قرار گرفته است، افزود: برای همه واحدهای مسکن مهر در مراغه امکانات زیربنایی از جمله آب، شبکه فاضلاب، گاز، برق و مخابرات واگذار شده است.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه افزود: علاوه بر امکانات زیربنایی مدرسه و مسجد نیز در کنار طرح‌های مسکن مهر در مراغه احداث شده است.

انتهای پیام/60002/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول