اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون آموزش و پرورش استان اردبیل:

دانش‌آموزان اردبیلی در چهارمین اردوی سراسری مناطق عشایر صاحب مقام شدند

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: دانش‌آموزان مناطق عشایری استان اردبیل در رقابت با 21 استان عشایری کشور توانستند عناوین برتر را به خود اختصاص دهند.

دانش‌آموزان اردبیلی در چهارمین اردوی سراسری مناطق عشایر صاحب مقام شدند

رویا محمدحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: دانش‌آموزان مناطق عشایری استان اردبیل در چهاردهمین اردوی سراسری خوش درخشیدند.

وی عنوان کرد:‌ دانش‌آموزان عشایر با حضور 21 استان عشایری در چهاردهمین اردوی سراسری که در اردوگاه شهید رجایی نیشابور از پنجم تا چهاردهم تیرماه برگزار شد، خوش درخشیدند و عناوین برتر و تلاشگر کشوری را کسب کردند.

وی افزود: دانش‌آموزان عشایر استان اردبیل در قالب دو گروه پسران و دختران که منتخبان جشنواره بازی‌های بومی ومحلی و مسابقات مختلف بودند در این اردو شرکت داشتند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: در این اردوی سراسری، نمایشگاهی از آثار دست‌ساز دانش‌آموزان استان‌ها، جشنواره غذاهای محلی، رادیو اردو، مسابقات ورزشی و بازی‌های بومی و محلی و چادرزنی، کلاس‌های آموزش بهداشت و مشاوره، زیارت مشهد مقدس، محفل انس با قرآن، میهمانی شبانه و برپایی آلاچیق محلی که از اهم برنامه‌های اردوگاه بود با تلاش و مشارکت فعال دانش‌آموزان استان‌ها برگزار شد.

محمدحسینی بیان داشت: در حاشیه برنامه‌های اردوی دختران جلسه معاونان آموزش ابتدایی و روسای آموزش و پرورش ادارات عشایری استان‌های عشایرنشین با حضور وزیر، معاون آموزش ابتدایی، مدیرکل و معاونین دفتر امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایری تشکیل شد.

این مسئول گفت: در این جلسه ضمن بررسی مسائل اداری تفاهم‌نامه طرح‌ها و برنامه‌های آموزشی و پرورشی عشایر برای سال تحصیلی 93-92 منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل در پایان سخنان خود اذعان کرد: در این اردو با توجه به ارزیابی فعالیت‌ها و مشارکت دانش‌آموزان در برنامه‌ها، دانش‌آموزان استان اردبیل در سری پسران عنوان برتر و در سری دختران عنوان تلاشگران را در بین 21 استان عشایری شرکت کننده کسب کردند.

انتهای پیام/62006/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول