اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای مازندران خبر داد

4 جابه‌جایی در نتایج انتخابات شوراهای مازندران

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستاهای مازندران گفت: در دو روستا و دو شهر مازندران یک جابه‌جایی در رتبه کاندیداها اتفاق افتاد.

4 جابه‌جایی در نتایج انتخابات شوراهای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، کمال علیپور ظهر امروز در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاهای شهرستان قائمشهر با بیان اینکه این انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش سپرده می‌شود، تصریح کرد: فشارهای بسیاری از زمان آغاز شکل‌گیری این انقلاب نوپا بر ملت ایران با اعمال جنگ‌ها و تحریم‌های شدید وارد آمده است.

وی بیان داشت: به مصداق آیه شریفه" ان مع العسر یسری" پشت هر مشقتی آزادی است و مردم عزیز ایران به علت تحمل رنج‌ها و مشقت‌ها به حق خود که همان وصل به انقلاب مهدی(عج) است، می‌رسند چون این انقلاب صاحب دارد و  در آن اتصال به انقلاب ولی عصر به عینیت محقق می‌شود.

علیپور با اشاره به عملکرد هیئت عالی نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در مازندران اذعان داشت: خلق حماسه سیاسی با حضور مردم اتفاق افتاد و به تبع آن وظیفه ما و دست‌اندرکاران و مدیران سنگین‌تر شد.

نماینده مردم قائمشهر،سوادکوه،جویبار و سیمرغ در مجلس نهم بیان داشت: در حوزه هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات مشکلاتی وجود داشت که باید با بررسی اعتراض‌ها و ایراداتی که بر چند صندوق وارد بود و جابه‌جایی‌هایی که در دو شهر و دو روستا اتفاق افتاد مشکلات کتابت‌شده ارزیابی شود تا با آسیب‌شناسی درست راه وقوع اشتباهات این چنینی در دوره‌های بعدی مسدود شود.

علیپور افزود: در روستای واسکس قائمشهر ، ایزدشهر و محمودآباد یک جابه‌جایی در ردیف رتبه دو کاندیدا اتفاق افتاد.

وی خاطر نشان کرد: در مازندران 75 هزار نفر بر روند انتخابات نظارت داشتند و تعامل بسیار خوبی بین فرمانداران 21 شهرستان استان با هیئت‌های نظارت،سپاه، انتظامی و سایر مجریان امر انتخابات وجود داشت.

انتهای پیام‌/86008/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول