اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله معلمی:

مسئولان با ‌عزت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را برگزار کردند‌

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: مسئولان با ‌عزت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را برگزار کردند‌.

مسئولان با ‌عزت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را برگزار کردند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، آیت‌الله علی معلمی ظهر امروز در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستای شهرستان قائمشهر، برگزاری این چنین مراسمی را نوعی شکرگزاری به درگاه حق قلمداد کرد که به شکرانه انجام وظیفه یک مجموعه منسجم به دست آمد.

وی با بیان اینکه تکالیف اداری بی‌شباهت به تکالیف الهی نیست، اظهار داشت: تکالیف الهی شامل تکالیف عینی و کفایی است و تکالیف اداری هم در یک بخش از آن که شامل دستورالعمل مشخص برای کارمندان است از واجبات عینی است که شخص بر اساس دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مکلف به اجرا‌ست و بخش دیگر از تکالیف اداری نیز بر عهده دولت است.

معلمی ادامه داد: بخش تکالیف دولتی حدود و مرز زمانی ندارد و در بحث برگزاری انتخابات وظیفه در دست دولت است ولی برای سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی شبیه واجب کفایی است که لازم است با وجود خستگی‌های جسمی و روحی انجام شود.

این عضو خبرگان رهبری انتخابات را عزت نظام و ملت ایران در مقابل هجمه‌های سنگین با هدف خرابکاری‌های دشمن یاد کرد و افزود: دشمن در همه مقاطع در این کشور مایوس و منفعل شد و ملت و مجریان انتخابات با سربلندی از این عرصه پیروز به در آمدند و دست‌اندرکاران انتخابات نیز برای پاسخ درست به اعتماد مردم عزت یافتند.

انتهای پیام/86008/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول