اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان مس کرمان:

مردم از من هم می‌خواستند تمرینات را ترک می‌کردم/ خودم را فرزند کرمان می‌دانم

کاپیتان تیم فوتبال صنعت مس کرمان با اشاره به ترک تمرینات توسط مهدی محمدی، مربی بومی تیم کرمانی گفت: شک نداشته باشید اگر مردم از من هم می‌خواستند تمرینات را ترک می‌کردم.

مردم از من هم می‌خواستند تمرینات را ترک می‌کردم/ خودم را فرزند کرمان می‌دانم

فرزاد حسین‌خانی در حاشیه تمرینات تیم فوتبال صنعت مس کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان پیرامون نحوه یارگیری مس در بازار نقل و انتقالات اظهار داشت: فرزاد حسین‌خانی پیش از آنکه عضوی از تیم مس باشد، یک کرمانی است، من خودم را فرزند کرمان می‌دانم؛ در هر حال من عضوی از خانواده و مردم استان کرمان هستم و نمی‌توانم خودم را از این اجتماع بزرگ جدا بدانم.

وی بیان داشت: مردم کرمان بر اساس تفکرات و خواسته‌هایشان انتظار داشتند تا تیمی در حد نام مس را برای حضور در سیزدهمین دوره لیگ برتر ببینند، تصور می‌کنم باشگاه نتوانسته انتظارات و خواسته‌های هواداران را برآورده کند.

حسین‌خانی افزود: مردم می‌دانند شرکت مس از توانایی مالی بالقوه‌ای برخوردار است و بر این اساس خواستار بستن تیمی قدرتمند و در حد نام مس هستند، چرا که همه ما می‌خواهیم تا این تیم به اعتبار و ارزش استان کرمان بیفزاید، نه اینکه خدای ناکرده در لیگ زنگ تفریحی برای رقبا و سایر تیم‌ها شویم.

وی با انتقاد از نحوه یارگیری در مس بیان داشت: ما می‌توانستیم در نقل و انتقالات عملکرد بهتری داشته باشیم، وقتی می‌دانستیم دومین خط دفاعی لیگ در اختیار مس کرمان است، چرا به راحتی اجازه جدایی و فروپاشی نفرات این خط داده شد تا پس از این عملکرد ضعیف سه تا چهار سهمیه خود را صرف خرید بازیکن در خط دفاعی کرده باشیم.

کاپیتان مس کرمان ابراز کرد: تمام مربیان و مدیران در فوتبال دنیا زمانی که تیمشان موفق بوده یک رویه را دنبال می‌کنند، آن هم حفظ اسکلت اصلی تیم و نفرات تاثیرگذار تیم است، اما این مسئله در کرمان به گونه دیگری رقم خورد و نه تنها شالوده اصلی تیم حفظ نشد، بلکه نفراتی در حد نام و اعتبار مس نیز به تیم اضافه نشدند.

حسین‌خانی خاطر نشان کرد: قصد تضعیف بازیکنان تیمم را ندارم، اما مسئله ضعیف بسته شدن مس مربوط به سال جاری نیست، ما در نقل و انتقالات همواره با مشکلاتی در سال‌های اخیر مواجهه بودیم، اما اوج این مسائل و مشکلات را می‌توان در این فصل از مسابقات در تیم مس مشاهده کرد.

وی در مورد تمرینات آماده‌سازی مس گفت: در هر حال باشگاه مس در بین تیم‌هایی قرار گرفت که تمرینات و نقل و انتقالاتش را با تأخیر آغاز کرد، تمرینات تیم طی چند هفته گذشته در دو نوبت صبح و بعد از ظهر دنبال شده و بازیکنان تیم تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا با آماده مطلوبی گام به مسابقات گذارند، امیدوارم تلاش و زحمات همه بچه‌های تیم بتواند در نهایت به رضایت و خوشحالی مردم و هواداران منجر شود.

حسین‌خانی در مورد قرعه‌کشی مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: قرعه بدی به مس نخورده است، امیدوارم بتوانیم با ارائه بازی‌های تماشاگرپسند نتایج خوبی در مسابقات این فصل به دست آوریم.

وی در مورد ترک تمرینات تیم توسط مهدی محمدی، مربی بومی مس گفت: امثال فرزاد حسین‌خانی و مهدی محمدی با حمایت‌های همین مردم و تماشاگران به جایگاه‌های کنونی در فوتبال رسیده‌اند، همه مردم استان همیشه به ما محبت داشته‌اند و ما را مورد لطف و حمایت خود قرار داده‌اند.

کاپیتان تیم فوتبال صنعت مس کرمان بیان داشت: این تیم و این فوتبال نیز متعلق به همین مردم است و ما خود را از این مردم جدا نمی‌دانیم، شک نداشته باشید اگر این مردم از فرزاد حسین‌خانی نیز این درخواست را داشتند به خواسته آنها احترام گذاشته و تمرین تیم را ترک می‌کردم.

انتهای پیام/80011/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول