اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه اعلام کرد

افزایش 29 درصدی مصرف نفت کوره در منطقه ارومیه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: مصرف نفت کوره در سه ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

افزایش 29 درصدی مصرف نفت کوره در منطقه ارومیه

جواد عبدالحسن‌زاده‌نمین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به روند مصرف فرآورده‌های نفتی در منطقه ارومیه، اظهار داشت: در سه ماه نخست سال جاری، میزان مصرف نفت سفید و نفت گاز در منطقه ارومیه نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته که در مقابل مصرف بنزین، نفت کوره و گاز طبیعی فشرده افزایش یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه به کاهش مصرف نفت سفید و نفت گاز در سه ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، در منطقه ارومیه اشاره کرد و گفت: گازرسانی به نقاط زیرپوشش مشترکان نفت سفید و نیز استفاده 194 مرغداری فعال استان از تسهیلات هدفمندسازی یارانه‌ها در راستای کاهش مصرف سوخت آنها و کنترل و نظارت بر اجرای مناسب طرح منطقه‌ای کردن عرضه نفت گاز، از علل عمده کاهش مصرف این دو فرآورده نفتی در منطقه ارومیه است.

عبدالحسن‌زاده‌نمین در مقابل از افزایش مصرف بنزین و گاز طبیعی فشرده یا CNG در سال جاری خبر داد و افزود: در نظر گرفتن شارژ اضافه بنزین 400 تومانی در ایام عید از یک سو و افزایش خودروهای دوگانه‌سوز در کنار توسعه جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی فشرده و به طور کلی گرایش مردم به استفاده از سوخت‌های جایگزین برای خودرو به ترتیب از مهم‌ترین دلایل افزایش مصرف بنزین و گاز طبیعی فشرده در سال جاری در منطقه ارومیه هستند.

وی از افزایش مصرف نفت کوره در سه ماه نخست سال جاری در منطقه ارومیه خبر داد و تاکید کرد: مصرف نفت کوره در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل 29 درصد افزایش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه خاطرنشان کرد: فعالیت کامل کارخانه سیمان آذرآبادگان خوی از یک طرف و اختصاص نفت کوره 7 هزار ریالی از سوی دیگر، از جمله دلایل اصلی افزایش مصرف نفت کوره در سال جاری در منطقه ارومیه بوده‌اند.

انتهای پیام/61009/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول