اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مشترک مجمع نمایندگان مازندران با مدیران تشکل‌ها مطرح شد

نیازآذری: پیش‌بینی اعتبار 2141 میلیاردی کشاورزی در بودجه 92

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه در لایحه بودجه سال 92 برای زیرساخت‌های بخش کشاورزی 2 هزار و 141 میلیارد تومان پیش‌بینی اعتبار شد، گفت: مازندران سهم ویژه‌ای در این اعتبار دارد.

نیازآذری: پیش‌بینی اعتبار 2141 میلیاردی کشاورزی در بودجه 92

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری حسین نیازآذری شامگاه چهارشنبه در سالن اجتماعات رستوران شهاب در نخستین نشست مشترک مجمع نمایندگان مازندران با مدیران تشکل‌ها، اظهار داشت: انتخابات از پایه‌های اصلی نظام و مظهر مردم‌سالاری دینی است.

وی ادامه داد: مردم ما با حضور در انتخابات، یک بار دیگر، قدرت جمهوری اسلامی را نشان دادند و باید کمک کنیم برای حفظ قدرتی که مردم در حماسه سیاسی ایجاد کردند و حماسه اقتصادی هم با کمک مردم، دولت و مجلس شکل بگیرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مازندران با 72 نوع تنوع محصولات کشاورزی، به نوعی تأمین‌کننده امنیت غذایی کشور است.

وی با بیان اینکه طرح انتزاع‌بخشی از وظایف صنعت و معدن به بخش کشاورزی است، ابراز داشت: این اقدام در راستای حمایت از تولید و مسئولیت‌ بخشی به حوزه کشاورزی بود.

نیازآذری عنوان کرد: شورای نگهبان این مصوبه را تأیید کرد و در دست ابلاغ است.

وی با بیان اینکه در لایحه بودجه سال 92 برای زیرساخت‌های بخش کشاورزی 2هزار و 141 میلیارد تومان پیش‌بینی اعتبار شد، ادامه داد: مازندران سهم ویژه‌ای در این اعتبار دارد.

نیازآذری با اشاره به اینکه یک میلیارد و 750 میلیون دلار از ظرفیت صندوق توسعه ملی به بخش کشاورزی اختصاص یافته است، افزود: 50 درصد از پیشنهاد دولت در این زمینه را به بخش کشاورزی سوق دادیم.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران اذعان کرد: ایجاد شرکت‌های شهرک کشاورزی برای توجه به صنایع تبدیلی، از موارد برنامه پنج ساله به تصویب مجلس رسید.

وی متذکر شد: مرکز مرغ لاین بابلکنار برای نخستین‌بار دارای ردیف بودجه‌ای شده است.

نیازآذری در پایان یادآور شد: نگاه کارشناسی تشکل‌ها می‌تواند در تصویب قوانین مورد نیاز، کمک کند.

انتهای پیام/86007/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول