اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجمع نمایندگان مازندران:

آماده همکاری با منتخب مردم هستیم/ رفاقت برای ساختن ایران مستحکم شود

مجمع نمایندگان مازندران در پیامی با تبریک به مناسبت خلق حماسه مردم ایران از همکاری مجمع نمایندگان مازندران با رئیس جمهور آینده خبر داد.

آماده همکاری با منتخب مردم هستیم/ رفاقت برای ساختن ایران مستحکم شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پس از پیروزی مردم در انتخابات، مجمع نمایندگان مازندران با تقدیر از حماسه آفرینی مردم ایران در حماسه 24 خرداد ماه در پیامی که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته است از مردم  همیشه در صحنه کشورمان به ویژه مردم شهیدپرور و دوراندیش استان مازندران صمیمانه سپاسگزاری و قدردانی کردند.

در ادامه این پیام بیان شد: بدون شک با حضور باشکوه مردم در انتخابات 24 خرداد 92 برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات ایران اسلامی رقم خورد.

مجمع نمایندگان مازندران با اعلام اینکه حماسه باشکوه و حضور مسئولانه، هوشمندانه و متعهدانه مردم که تراز بین‌المللی جمهوری اسلامی را در عرصه‌های جهانی ارتقا بخشید این پیروزی ارزشمند مردم را به محضر مقام معظم رهبری تبریک و تهنیت گفت.

این مجمع در ادامه با احترام به انتخاب شایسته ملت بزرگ ایران اسلامی با تبریک به حسن روحانی تاکید کردند: مجمع نمایندگان مازندران آمادگی خود را برای همکاری با رئیس جمهور آینده اعلام کردند.

مجمع نمایندگان مازندران در ادامه با تقدیر از حماسه‌سازی مردم ایران از حضور مردم ایران در حماسه 24 خرداد تقدیر کردند و تاکید کردند: پس از خاتمه فصل رقابت، اخوت و رفاقت برای ساختن ایران اسلامی مستحکم شود.

انتهای پیام/86004/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول