اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اقتصاد و دارایی مازندران خبر داد

تهیه فیلم فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مازندران به زبان انگلیسی

مدیرکل اقتصاد و دارایی مازندران از تهیه فیلم هفت‌ دقیقه‌ای فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران به زبان انگلیسی خبر داد.

تهیه فیلم فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مازندران به زبان انگلیسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمود شعبانزاده ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان مازندران از تهیه نماهنگ فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران به مدت هفت دقیقه خبر داد و گفت: این نماهنگ برای معرفی ظرفیت‌های اقتصادی استان مازندران در اختیار مدیران استان مازندران قرار می‌گیرد.

وی با اشاره نقش اثرگذار توسعه سرمایه‌گذاری در استان مازندران بیان داشت: بخش کشاورزی مازندران در توسعه سرمایه‌گذاری خارجی توفیقی نداشت.

مدیرکل اقتصاد و دارایی مازندران در ادامه یادآور شد: توسعه سرمایه‌گذاری در استان مازندران از سال 85 آغاز شد که در سال 90 به اوج رسید ولی در سال 91 به خاطر تحریم‌هایی که کشور مواجه بود کاهش داشت.

وی دلیل کاهش سرمایه‌گذاری خارجی در مازندران در سال 91 را بازنشدن برخی ال‌سی‌های کارخانه نساجی مازندران و سرمایه‌گذاری‌هایی که در زمینه برق و زباله انجام شد که هنوز این واحدها به بهره‌برداری نرسیده است، عنوان کرد.

شعبانزاده در ادامه یادآور شد: اگر ال‌سی‌ها باز شود و حسابرسی‌های سال 90 و 91 انجام شود در سال 91 با وجود تحریم‌ها از رشد بسیار خوبی مواجه خواهیم بود.

مدیرکل اقتصاد و دارایی مازندران در ادامه یادآور شد: در سال 91 بیش از 235 فرصت سرمایه‌گذاری را به سازمان سرمایه‌گذاری کشور معرفی کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، نماهنگ فرصت سرمایه‌گذاری مازندران به‌زودی بر روی خروجی خبرگزاری فارس قرار می‌گیرد.

قبل از تهیه این سی‌دی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اقدام به انتشار کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران به سه زبان زنده دنیا کرده بود که خبرگزاری فارس بخش‌هایی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران را در قالب خبر منتشر کرده بود. 

انتهای پیام/86004/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول