اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بهار تأکید کرد

مبارزه با قاچاق کالا نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها

معاون فرماندار بهار گفت: همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها برای مبارزه با قاچاق کالا لازم و ضروری است.

مبارزه با قاچاق کالا نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی‌اکبر سلطانی‌راد پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بهار اظهار داشت: پدیده قاچاق می‌تواند سبب وابستگی کشور به بیگانگان، آسیب به اقتصاد، تهدید سلامت جامعه، پیشرفت نکردن کشاورزی و صنایع و آسیب به ذخایر ژنتیکی شود.

وی افزود: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی، پرهزینه کردن قاچاق، هماهنگی و تعامل همه دستگاه‌ها در امر مبارزه با قاچاق و ارتقای کیفیت کالاهای تولید داخل کشور از راه‌های مبارزه با قاچاق است.

معاون فرماندار بهار اظهار کرد: همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها برای مبارزه با این معضل اجتماعی و اقتصادی لازم و ضروری است.

در ادامه امام جمعه بهار با اشاره به نقش رسانه‌ها در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا، تصریح کرد: رسانه‌های جمعی می‌توانند با فرهنگ‌سازی اثرات مهمی در امر مبارزه با قاچاق کالا داشته باشند.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا ادامه داد: عزم جدی مسئولان کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای مبارزه گسترده با این پدیده شوم می‌تواند حافظ اموال بیت‌المال و کوتاه‌کننده دست سودجویان و مفسدان اقتصادی باشد.

وی ادامه داد: موقعیت ارتباطی شهرستان بهار می‌تواند یکی از راه‌های عبور قاچاقچیان باشد که باید با تمهیدات این کارگروه حلقه را برای چنین افرادی تنگ کرد.

امام جمعه بهار ادامه داد: نیروی انتظامی شهرستان همچون گذشته با صلابت و اقتدار در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز همت گمارند تا به لطف خدا شهری عاری از هرگونه اجناس قاچاق داشته باشیم.

وی پیشگیری را مقدم بر مجازات‌های بازدارنده دانست و خاطرنشان کرد: با اجرای سیاست‌های مناسب در راستای حمایت از ارکان تولید داخلی باید قدم برداشت.

انتهای پیام/2499/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول