اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

تولید آسفالت از مرز 100 هزار تن گذشت / اردبیل کارگاه بزرگ عمرانی

شهردار اردبیل گفت: تولید آسفالت در شهر اردبیل در 3.5 ماه امسال از مرز 100 هزار تن گذشته است.

تولید آسفالت از مرز 100 هزار تن گذشت / اردبیل کارگاه بزرگ عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: با توجه به موقعیت و شرایط انتخاباتی که در ماه‌های گذشته شاهد آن بودیم ما برای ایجاد نشدن شائبه بحث اطلاع‌رسانی و افتتاح‌های خود را محدود و محصور کردیم تا در ذهن برخی‌ها شائبه‌ای به وجود نیاید.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در بودجه سال 92 بر اساس برنامه پنج ساله تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی دقیق انجام شد و از رقم بودجه 175 میلیارد تومانی شهر اردبیل 110 میلیارد تومان مربوط به پروژه‌های عمرانی بوده است، خاطرنشان کرد: ما امسال با توجه به تجارب سال‌های گذشته زودتر از موعد مقرر توانستیم پیمانکاران عمران شهری نظیر جداول، آسفالت‌ریزی و همچنین توسعه فضای سبز را انتخاب کنیم به طوری که تاکنون یک مورد ترک تشریفات نداشتیم.

شهردار اردبیل یادآور شد: ما بخشی از پروژه‌ها را در ابتدای امسال و همزمان با سوم خرداد افتتاح کردیم اما به دلیل شرایط انتخاباتی و محدود بودن تبلیغات آنگونه که باید انعکاس رسانه‌ای و خبری می‌داشت انجام نشد ولی به دلیل آنکه مردم خود پروژه‌های شهرداری را می‌بینند و در مورد آن قضاوت می‌کنند مشکلی نداشتیم.

بدری گفت: در مناسبت سوم خرداد 29 پروژه عمران شهری با صرف 17 میلیارد تومان در سالن ولایت افتتاح شد و ما حتی افتتاح پروژه را در محل سربسته قرار دادیم تا شائبه انتخاباتی به وجود نیاید.

این مسئول مهمترین پروژه افتتاحی را بزرگراه ولایت به طول 2.5 کیلومتر و با هزینه‌کرد 4 میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: ‌عملیات اجرایی این پروژه که از سال 89 آغاز شده بود در حال تکمیل شدن است که با اتصال به میدان ایثار و بهسازی مسیر یاد شده این پروژه تکمیل‌تر می‌شود.

شهردار اردبیل افزود: در حوزه فضای سبز دو پارک بزرگ میر‌اشرف و شهرک طرفدار حقیقت در سید‌آباد افتتاح شد که پارک میر‌اشرف در فضای 17 هزار متر‌مربع و با صرف 500 میلیون تومان اعتبار و پارک طرفدار حقیقت نیز در 20 هزار متر‌مربع در مناسبت سوم خرداد به بهره‌برداری رسید.

بدری تصریح کرد: تپه میر‌اشرف که نقطه پر گرد و غبار و آزار دهنده برای مردم منطقه و محل بروز برخی ناهنجاری‌های اجتماعی بود با تبدیل شدن به پارک آن هم به شکل زیبا و آراسته در حال حاضر مورد قبول و پذیرش مردم قرار گرفته و مطلوب به نظر می‌رسد.

وی با اعلام اینکه سعی کردیم پروژه‌های عمرانی در چهار منطقه شهری به شکل متوازن توزیع و تقسیم عادلانه شود تا اجرای آنها به شکل واقعی صورت بگیرد، ادامه داد: ما بیش از 100 اکیپ پیمانکاری را فعال کردیم تا در حوزه‌های مختلف بتوانند کار عمرانی و اجرایی را انجام دهند.

شهر اردبیل به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود فعالیت اکیپ‌های پیمانکاری را در حوزه جدول‌گذاری، تعریض، آسفالت معابر، زیر‌سازی مناطق مختلف،‌ بازگشایی و ... یادآور شد و گفت: امروز تمام نقاط شهر به یک کارگاه عظیم عمرانی و آبادانی تبدیل شده است و حجم کاری نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

بدری تاکید کرد: هر چند طولانی شدن اجرای برخی از پروژه‌ها سبب آزار و اذیت همشهریان می‌شود و به یقین توصیه خواهیم کرد تا در تکمیل پروژه‌ها سرعت عمل بیشتری به خرج دهند اما قطعاً مردم از ثمرات و شیرینی‌های این عمران و آبادانی بهره می‌برند.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون 100 هزار تن آسفالت تولید و پخش شده است که نسبت به سال گذشته در این فاصله زمانی 10 هزار تن افزایش تولید را شاهد هستیم، یادآور شد: به رغم آنکه هزینه خرید قیر 2.5 برابر افزایش یافته است ولی آسفالت‌ریزی با سرعت و قوت تمام در حال انجام است.

شهردار اردبیل از کار عظیم جدول‌گذاری در مناطق مختلف شهر خبر داد و گفت‌: از ابتدای امسال تاکنون 45 کیلومتر به فاصله اردبیل تا شهر رضی جدول‌گذاری در سطح شهر اردبیل صورت گرفته و شاهد تعویض جداول کهنه و فرسوده بودیم.

بدری افزود: ما شاهد اجرای پروژه‌های متعدد عمران شهری، هدایت‌‌ آب‌های سطحی با احداث کانال‌های سنگی و بهسازی و مناسب‌سازی میادین و بلوارها برای کاستن از مشکلات ترافیکی در سطح شهر اردبیل بودیم که همه آنها به سرعت در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود به اجرای پروژه‌های زیر‌بنایی، تعریض کمر‌بندی، اجرای کند‌رو در کمر‌بندی و همچنین تکمیل پروژه‌های مرتبط با هدایت آب‌های سطحی اشاره‌ای کرد و اذعان داشت: این پروژه‌ها در مناطق مختلف شهری با قوت و قدرت و تا پایان فصل کاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/62005/ع40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول