اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک تأکید کرد

اولویت‌بندی مشکلات شهر آبیک در دستور کار شوراهای منتخب

فرماندار شهرستان آبیک بر اولویت‌بندی و رفع مشکلات شهر آبیک از سوی شوراهای منتخب تأکید کرد.

اولویت‌بندی مشکلات شهر آبیک در دستور کار شوراهای منتخب

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالحسین داداشی در جلسه منتخبین شوراهای اسلامی شهر آبیک که عصر امروز در سالن اجتماعات برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به آغاز فعالیت شوراهای جدید اسلامی شهر و روستا تا دو ماه آینده، از شوراهای اسلامی فعلی شهر آبیک درخواست می‌کنیم که شوراهای اسلامی جدید در 20 جلسه‌ای که تا پایان فعالیتشان باقی مانده حضور یابند.

وی افزود: البته شوراهای اسلامی جدید شهر آبیک باید بدون دادن رأی و نظر و بدون داشتن حق حرف و صحبت در جلسات شوراهای اسلامی فعلی شرکت کنند و تنها باید با مشکلات و مسائل شهر آشنا شوند.

این مسئول ادامه داد: با تحقق حضور شوراهای اسلامی جدید شهر آبیک در جلسات شوراهای اسلامی فعلی، علاوه بر در جریان قرار گرفتن شوراهای جدید نسبت به مسائل شهر آبیک، در زمینه نحوه مدیریت و برگزاری جلسات از آموزش‌ها و تجربه لازم بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: اگر شوراهای جدید با مشکلات و دردهای شهر آبیک آشنا شوند، رفع مشکلات و درمان هم مهم خواهد بود.

شوراها از ظرفیت مسئولان استانی و نمایندگان مجلس استفاده کنند

داداشی اضافه کرد: شوراهای آینده باید از مسائل بزرگ شهر آبیک گرفته تا مسائل کوچک را بررسی کرده و با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی در راستای رفع مشکلات مردم و شهر گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

وی بر استفاده از ظرفیت مسئولان استان قزوین و نمایندگان مجلس در شورای اسلامی از سوی شوراهای آینده شهر آبیک برای جذب اعتبارات ملی تاکید کرد و افزود: البته به نفع مردم نباید از بیت‌المال بذل و بخشش کرد چراکه در روز قیامت باید پاسخگو بود.

این مسئول بر وفاق، همدلی، گذشت، صبر، قانون‌مداری و کار علمی در راستای پیشرفت و عمران شهر آبیک از سوی شوراهای اسلامی جدید تأکید و تصریح کرد: شوراها باید از بیت‌المال در چارچوب قانون استفاده کرده و بودجه‌ها را برای امور مهم شهری هزینه کنند.

فرماندار شهرستان آبیک اضافه کرد: شوراها نباید تنها کمبودها را ببینند بلکه باید راهکارهای منطقی را هم در نظر بگیرند و با اهم فی‌الاهم کردن، در رفع مشکلات شهر آبیک و مردم گام بردارند.

داداشی بیان کرد: شوراها باید با در نظر گرفتن رضایت الهی، قانون را ملکه ذهن خود قرار داده تا بتوانند به نحو احسن به مردم خدمت‌رسانی کنند.

وی اضافه کرد: شوراهای منتخب باید با مسئولان شهرستان آبیک تعامل و ارتباط تنگاتنگ داشته باشند و با استفاده از مشاوران و متخصصان در امور مختلف شهری کار علمی انجام دهند و با کنار گذاشتن تعصبات آبیک را به سمت رشد به پیش ببرند.

این مسئول اذعان داشت: اگر در دوران انتخابات شعارها و قول‌های بنی‌ اسرائیلی داده شده برای شورا انتخاباتی بوده ولی این شعارها باید کنار گذاشته شده و با شعور وارد میدان خدمت به مردم شد.

فرماندار شهرستان آبیک افزود: شوراها باید با مدیریت صحیح جلوی افرادی را که می‌خواهند جدایی ایجاد کنند، گرفته و حرف‌هایی را که در حد توانشان نیست به زبان نیاورند.

داداشی ابراز کرد: مردم از شوراها انتظاراتی دارند بنابر این شوراها باید با خلوص نیت کار خدمت‌رسانی را آغاز کرده و هر حرفی را با استدلال بزنند چراکه مردم مسئولان را به عنوان منبع اصلی قبول دارند.

وی افزود: شوراهای منتخب باید برخی از شعارهایی را که به عنوان ایده و اصول بوده ولی کم‌رنگ بود را پررنگ و عینیت ببخشند.

کمبود رفاه عمومی در آبیک

داداشی، کمبود رفاه عمومی را از مشکلات مهم شهر آبیک ذکر کرد و گفت: شوراها باید با مدیریت صحیح اعتبارات در راستای احداث سینما، پارک بازی، اماکن عمومی تفریحی، هتل و استخر گام بردارند که از نیازهای مردم به ویژه جوانان این شهر محسوب می‌شود.

فرماندار شهرستان آبیک گفت: افرادی که به عنوان شورا انتخاب نشدند در واقع تکلیف از دوششان ساقط شده و از اتوبوس خدمت پیاده شده‌اند ولی افرادی که انتخاب شده‌اند بار امانت خدمت را به دوش گرفته‌اند بنابر این باید به تعهداتی که نسبت به نظام و شهدا دارند، با خدمت‌رسانی به مردم تحقق ببخشند.

انتهای پیام/77006/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول