اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی هنری و تفریحی شهرداری اصفهان خبر داد

توزیع رایگان بازی‌های فکری به خانواده‌های اصفهانی

مدیر فرهنگی هنری و تفریحی شهرداری اصفهان از توزیع بازی‌های فکری به صورت رایگان میان خانواده‌های اصفهانی در پاتوق شهروندی خبر داد.

توزیع رایگان بازی‌های فکری به خانواده‌های اصفهانی

مهدی بقایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پاتوق شهروندی واقع در ضلع جنوبی پل خواجو کم کم به یک گالری هنری و نمایشگاه پررونق با محوریت فرهنگ شهروندی تبدیل شده که آماده برگزاری و بازدید خانواده‌ها از این نمایشگاه‌ها است.

وی ادامه داد: عموم شهروندان اصفهانی می‌توانند ضمن مراجعه به پاتوق شهروندی علاوه بر بازدید از نمایشگاه‌های هنری، به شکل رایگان، بازی‌های فکری متنوع را امانت گرفته و در حاشیه رودخانه زیبای زاینده‌رود به سرگرمی خانوادگی بپردازند.

مدیر فرهنگی هنری و تفریحی شهرداری اصفهان از دیگر برنامه‌های پاتوق شهروندی را نمایش مجموعه محصولات تولید شده توسط کمیته فرهنگ شهروندی در قالب‌های کتاب، نرم افزار، انیمیشن و موارد دیگر عنوان و تاکید کرد: به زودی کودکان و نوجوانان اصفهانی برای دریافت رایگان محصولات آموزشی در اوقات فراغت تابستانه، به این پاتوق، فراخوان می‌شوند.

وی در ادامه از برگزاری نمایشگاهی از مجموعه کاریکاتورهای تهیه شده با موضوع فضای سبز در پاتوق شهروندی خبر داد و افزود: این نمایشگاه به همت کمیته فرهنگ شهروندی و دفتر طنز و خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان برگزار شده که در آن تعداد 24 اثر از کاریکاتوریست‌های اصفهانی را نمایش می ‌دهد.

بقایی با بیان اینکه این آثار در اندازه 50 در 70 سانتیمتر و با محوریت حفظ و توسعه فضای سبز است، بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه تعمیق و تثبیت هرچه بیشتر آموزش‌های ارائه شده با موضوع فضای سبز در تبلیغات شهری است.

وی ادامه داد: نمایشگاه کاریکاتورهای فضای سبز هر روز از ساعت 18 تا23 پذیرای عموم شهروندان اصفهانی است.

انتهای پیام/63007/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول