اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اصفهان زمین هاکی روی چمن ندارد

معین: عمان مجبور شد به جای هاکی روی چمن، در سالن بازی کند

رئیس هیئت هاکی استان اصفهان گفت: تیم عمان برای برپایی اردوی هاکی روی چمن به اصفهان سفر کرده بود اما به دلیل نبود زمین چمن هاکی استاندار مسابقات تدارکاتی این تیم در سالن برگزار شد.

معین: عمان مجبور شد به جای هاکی روی چمن، در سالن بازی کند

مجید معین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم‌های هاکی عمان در رده‌های پایه به مدت دو هفته در اصفهان اردوی تدارکاتی برگزار کرده بودند.

وی ادامه داد: تیم‌های عمان در رشته هاکی روی چمن فعالیت داشتند اما به دلیل نبود زمین مناسب هاکی روی چمن، تمرینات و مسابقات در سالن به انجام رسید.

رئیس هیئت هاکی استان اصفهان به دیدارهای دوستانه تیم ملی عمان با تیم‌های منتخب اصفهان اشاره کرد و افزود: تیم‌های نونهالان و نوجوانان عمان پنج دیدار تدارکاتی را با تیم‌های اصفهانی برگزار کردند که در چهار بازی برد با تیم‌های اصفهانی بود.

وی با ابراز گلایه از زمین نداشتن رشته هاکی روی چمن تصریح کرد: متاسفانه اصفهان زمینی برای فعالیت رشته هاکی روی چمن ندارد و تلاش‌های صورت گرفته تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.

معین ادامه داد: در پی مذاکرات صورت گرفته با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، قول مساعد داده شده که در دهکده نقش جهان زمینی در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: به محض اینکه واگذاری زمین صورت گرفت، مدارک برای وزارت خانه ارسال می‌شود تا مقدمات احداث زمین هاکی روی چمن فراهم شود.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول