اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال خبر داد

برگزاری کرسی تلاوت جزءخوانی قرآن کریم در مساجد فعال خلخال

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال گفت: از نخستین روز ماه مبارک رمضان کرسی تلاوت جزء‌خوانی قرآن کریم در مساجد فعال شهرستان خلخال برگزار می‌شود.

برگزاری کرسی تلاوت جزءخوانی قرآن کریم در مساجد فعال خلخال

حجت‌الاسلام سید محسن محسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در راستای توسعه و تعمیق ارزش‌ها و مبانی راهگشای قرآن کریم با همکاری موسسات قرآنی شهرستان خلخال کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از نخستین روز ماه مبارک رمضان تا آخر ماه مبارک رمضان در مساجد فعال شهرستان خلخال برپا می‌شود.

وی از مردم ولایی شهرستان خلخال خواست تا با حضور معنوی خود در این محافل پر نور قرآن کریم در خودسازی و تقرب به خداوند تلاش و جدیت کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال ادامه داد: امسال بیش از 70 مبلغ به روستاها، شهرها و بخش‌ها اعزام شده‌اند که کار تبلیغ احکام دینی را بر عهده دارند و 200 مسجد در شهرستان خلخال میزبان برنامه‌های پر فیض ماه مبارک رمضان است.

محسنی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص برنامه‌های ماه مبارک رمضان در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی شهرستان خلخال اشاره کرد و گفت: در برنامه‌ریز‌های انجام شده مبلغان تخصصی احکام اسلامی از شهر قم در شهرستان حضور یافته و از امروز با حضور در دانشگاه‌های شهرستان خلخال و مراکز آموزش عالی در جمع دانشجویان مبانی و احکام اسلامی را ترویج خواهند داد.

محسنی افزود: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال در کنار سایر نهادهای فرهنگی در اجرای ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: استقبال مردم خلخال در سال‌های گذشته از برنامه‌های ماه رمضان بسیار مطلوب و چشمگیر بوده است و امیدواریم امسال نیز شاهد حضور معنوی و پر شور مردم خلخال در برنامه‌های ماه مبارک رمضان باشیم.

انتهای پیام/62008/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول