اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دبیر فرهنگی منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس جدید دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد گچساران معرفی شد

با حضور دبیر فرهنگی منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام کیامرز مؤمنی‌مجد به عنوان رئیس جدید دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد گچساران معرفی شد.

رئیس جدید دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد گچساران معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، آیین معارفه رئیس جدید دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد این شهرستان امروز و با حضور جمعی از مسئولان در مسجد الغدیر این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دبیر فرهنگی منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد گچساران، اعضای هیئت رئیسه و کارکنان این واحد دانشگاهی برگزار شد، حجت‌الاسلام کیامرز مؤمنی مجد به عنوان رئیس جدید دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد گچساران معرفی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این آیین اظهار کرد: ماه میهمانی خدا فرا رسیده، ماهی که به میزبانی عظیم‌ترین و با شکوه‌ترین قدرت عالم هستی برگزار می‌شود.

آرمین محمودی بیان کرد: این‌که ما میزبان خاصی را داریم که آسمانی و گرانقدر و بسیار ارزشمند است و آمال وصال دیرینه ما است، یکی از برکات ماه رمضان بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: شرکت در این میهمانی بزرگ سبب ایجاد شعف، نشاط و شادمانی و حظ معنوی می‌شود و انسان را آماده رویارویی و مبارزه با نفس اماره می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران یادآور شد: فرآیندهای فرهنگی منجر به ایجاد پویایی و تحرک مضاعف در چهره واحدهای دانشگاهی می‌شود.

محمودی برنامه‌ریزی عمیق و کاربردی برای ارائه فعالیت‌های فرهنگی را بسیار مهم دانست و ابراز داشت: این واحد دانشگاهی در زمینه‌‌ ارائه فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی پتانسیل بالایی دارد که باید به نحو مطلوبی مورد استفاده قرار گیرد.

دانشگاه آزاد گچساران در حوزه فرهنگی سرآمد واحدهای دانشگاهی کشور است

دبیر فرهنگی منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این آیین به بحث پیرامون فرهنگ پرداخت و بیان کرد: چگونگی کنش و رفتار هر انسان در حوزه ارتباطات اجتماعی، دینی و سایر حوزه‌ها را فرهنگ می‌گویند.

حجت‌الاسلام غفاری ابراز داشت: دانشگاه آزاد اسلامی گچساران یک واحد فعال در حوزه فرهنگی بوده که در رقابت با واحدهای مطرح در سطح کشور سرآمد است.

وی خاطرنشان کرد: از خدمات ارزنده رئیس سابق دفتر فرهنگ اسلامی تشکر کرده و توصیه می‌کنم علاوه بر پرداختن به مسائل فرهنگی اعضای هیئت علمی و دانشجویان، به مسائل فرهنگی کارکنان نیز توجه ویژه‌ای شود.

غفاری افزود: دانشگاه آزاد گچساران در مسائل فرهنگی قوی، خوشنام و دارای سابقه درخشانی بوده که این موضوع مسئولیت این واحد دانشگاهی را در این زمینه مضاعف می‌کند.

به گزارش فارس در پایان این مراسم با حضور دبیر فرهنگی منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران و هیئت رئیسه، حکم حجت‌الاسلام کیامرز مومنی مجد، رئیس جدید دفتر فرهنگ اسلامی این واحد دانشگاهی ابلاغ شد.

انتهای پیام/82014/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول