اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی‌ زرند:

جرایم خشن در زرند نداریم

فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: امیدواریم با همکاری بیش از پیش مردم با نیروی انتظامی شاهد امنیت بیشتر این شهرستان باشیم و‌ در حال حاضر جرائم خشن در این شهرستان نداریم.

جرایم خشن در زرند نداریم

احمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در نیروی انتظامی برای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن، به دنبال آن هستیم تا ‌جامعه ناجا به این سمت حرکت کنند.

وی افزود: تمام‌ ساز و کارهای این امر مهم در نیروی انتظامی شهرستان زرند فراهم شده ‌و این اراده نیز در ناجا وجود دارد.

حسینی با اشاره به برنامه‌های قرآنی نیروی انتظامی در ماه مبارک رمضان‌ گفت: برنامه‌های قرآنی طی سال در این فرماندهی برگزار می‌شود‌ و اما در ماه مبارک رمضان برگزاری بحث‌های قرآنی ویژه کارکنان و سربازان وظیفه در مقر‌های ناجا در سطح شهرستان و برپایی مباحث تفسیر موضوعی‌ در دستور کار است.

وی با بیان اینکه موضوعات تفسیر مرتبط با کار و بر اساس نقاط آسیب پلیس است‌ از برگزاری جلسات تلاوت قرآن کریم در تمام‌ مقرهای پلیس به صورت جزءخوانی خبر داد.

حسینی عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان، کلاس‌های حفظ قرآن برای بیان روش‌های حفظ و کلاس‌های آشنایی با ترجمه و مفاهیم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه‌ زرند جزو شهرستان‌های امن استان کرمان است، اظهار امیدواری کرد با همکاری بیش از پیش مردم با نیروی انتظامی شاهد امنیت بیشتر این شهرستان باشیم و‌ در حال حاضر جرائم خشن در شهرستان زرند نداریم.

حسینی از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندار زرند در احداث پل ارتباطی شهر با روستاهای حاشیه شرقی و راه‌های ارتباطی زرند با راور و کوهبنان قدر‌دانی کرد.

وی گفت:‌ با راه‌اندازی این پل حوادث رانندگی به صفر رسیده‌ در صورتی که در پل فرسوده قبلی هر هفته شاهد حوادث رانندگی بودیم.

انتهای پیام/80022/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول