اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارائه خدمات به نوجوانان و جوانان

مرکز فرهنگی دیجیتال شباب در قزوین افتتاح شد

مرکز شهری فرهنگی دیجیتال شباب با هدف ارایه خدمات سرگرمی و تفریحی مناسب به نوجوانان و جوانان در قزوین افتتاح شد.

مرکز فرهنگی دیجیتال شباب در قزوین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرکز شهری فرهنگی دیجیتال شباب عصر امروز با حضور مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان قزوین، رئیس پلیس فتای استان قزوین و مدیر شبکه دیجیتال استان قزوین راه‌اندازی شد. 

مرکز شهری فرهنگی دیجیتال شباب در کوچه شهید دمساز در خیابان ولی‌ عصر (عج) با هدف ارائه خدمات سرگرمی و تفریحی مناسب به نوجوانان و جوانان در قزوین افتتاح شد. 

محمدحسین شفیعی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه نخستین مرکز شهری فرهنگی دیجیتال کاسپین در دو سال گذشته در قزوین افتتاح شده است، اظهار داشت: مرکز شباب از نظر وسعت و تعدد ارائه خدمات به جوانان و نوجوانان دومین مرکزی است که در قزوین راه‌اندازی شد. 

وی اذعان داشت: شبیه مراکز شهری فرهنگی دیجیتال کاسپین و شباب با اندازه‌ها و مساحت‌های کوچک‌تر در مساجد شهرستان تاکستان، ولایت و امام رضا (ع) در خیابان دانشگاه و راه‌آهن قزوین افتتاح شده است. 

این مسئول با بیان اینکه باید تعداد مراکز شهری فرهنگی دیجیتال بیشتری در استان قزوین افتتاح شود، ابراز داشت: این مراکز فضاهای مناسبی برای فعالیت‌های سرگرمی، تفریحی و آموزشی نوجوانان و جوانان است. 

مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان قزوین متذکر شد: تاکنون استقبال نوجوانان و جوانان از ارائه خدمات مراکز شهری فرهنگی دیجیتال در قزوین شباب مطلوب بوده است. 

انتهای پیام/77009/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول