اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان مرکزی خبر داد

اعزام تیم کشتی استان مرکزی به مسابقات لیگ منطقه‌ای کشور

رئیس هیئت کشتی استان مرکزی از اعزام تیم کشتی آزاد و فرنگی استان به مسابقات لیگ منطقه‌ای کشتی نوجوانان کشور خبر داد.

اعزام تیم کشتی استان مرکزی به مسابقات لیگ منطقه‌ای کشور

حمید رضا کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات لیگ منطقه‌ای کشتی نوجوانان کشور از امروز برگزار می‌شود که تیم استان مرکزی با ترکیب قدرتمند در این دوره از رقابت‌ها حضور یافته است.

وی با بیان این‌که نفرات انتخاب شده این تیم کشتی‌گیرانی هستند که در مسابقات استانی بهترین نتایج را کسب کرده‌اند، تصریح کرد: این مسابقات به مدت دو روز در کردستان برگزار می‌شود که تیم استان مرکزی امید بسیاری برای موفقیت در این رقابت‌‌ها دارد.

رئیس هیئت کشتی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درخشش قهرمانان کشتی فرنگی پیشکسوتان استان در مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: در این رقابت‌ها تیم کشتی فرنگی پیشکسوتان استان موفق به کسب پنج مدال طلا، چهار نقره و شش برنز شده و هفت نفر به عضویت تیم ملی درآمدند.

کلهر ادامه داد: تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی کشور شهریورماه امسال در رقابت‌های جهانی که در کشور بوسنی و هرزگوین برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت که امیدواریم علی پیله‌ور، محمد مرزبان، رحیم بوالحسنی، احمد حاتمی و رضا عبدلی در کشتی فرنگی و علی‌محمد طاهری و هوشنگ یداللهی در کشتی آزاد به عنوان اعضای تیم ملی در این رقابت‌ها حضور یافته و برای کشور و استان افتخارآفرینی کنند.

وی در ادامه از برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در ایام تابستان خبر داد.

انتهای پیام/87003/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول