اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

برگزاری مسابقات کشتی لوچو یادواره شهدا در بابل

مسئول برگزاری چهارمین دوره مسابقات کشتی لوچو یادواره شهدای آقاملک بابل گفت: با حضور پنج شهر مازندران این دوره از مسابقات در روستای آقاملک بابل برگزار شد.

برگزاری مسابقات کشتی لوچو یادواره شهدا در بابل

سیداسماعیل میرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: روز گذشته 180 کشتی‌گیر از شهرهای بابل، قائمشهر، جویبار، فریدونکنار و آمل در چهارمین دوره مسابقات کشتی لوچو یادواره شهدای آقاملک بابل شرکت و با هم رقابت کردند.

وی افزود: این مسابقات در اوزان 55 تا 65 ،65 تا 75 ،75 تا 85 و 85 تا 120 کیلوگرم در سنگین وزن برگزار شد که در سنگین وزن اسبوکلا از بخش لاله‌آباد اول و در سه اوزان دیگر روستای آقاملک اول شد.

میرزاده بیان داشت: به نفر اول هر اوزان یک راس گوسفند و در سنگین وزن یک‌میلیون تومان وجه نقد، به نفرات دوم هر اوزان یک راس گوسفند و به نفرات سوم مبلغ 200 هزار تومان وجه نقد اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری این دوره از مسابقات بیش از 12 میلیون تومان هزینه شده است، از مشارکت خیران و اهالی روستای آقاملک، حمایت اداره ورزش و جوانان بابل و حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس تقدیر کرد.

انتهای پیام/86009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول