اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 25 شب در خمام رشت

پهلوانان کشتی گیله‌مردی گیلان و مازندران به‌ مصاف هم می‌روند

رئیس اداره ورزش و جوانان رشت گفت: رقابت‌های کشتی گیله‌مردی بین پهلوانان گیلان و مازندران «جام رمضان» به مدت 25 شب در خمام برگزار می‌شود.

پهلوانان کشتی گیله‌مردی گیلان و مازندران به‌ مصاف هم می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا فلاح عصر امروز در جمع اعضای اداره ورزش و جوانان این شهرستان با اشاره به برنامه‌های این اداره در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: مسابقات کشتی گیله‌مردی بین پهلوانان گیلان و مازندران در خمام رشت با نام «جام رمضان» به مدت 25 شب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات از 20 تیر جاری در روستای تازه‌آباد خواچکین خمام پس از افطار با حضور علاقه‌مندان به ورزش و خانواده‌ها انجام می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان رشت، کشتی گیله‌مردی را یکی از رشته‌های ورزشی و قدیمی گیلان دانست که به نام این استان به ثبت رسیده است و گفت: ما باید در حفظ و توسعه آن بکوشیم.

وی از برگزاری مسابقات کشتی عمومی جام رمضان در رشت خبر داد و خاطرنشان کرد: نخستین دوره مسابقات کشتی جام رمضان در سه رده سنی پهلوانک، نونهالان و نوجوانان در دو رده آزاد و فرنگی در سالن رجایی رشت برگزار می‌شود.

فلاح، زمان آغاز مسابقات را در رده سنی پهلوانک ساعت 9 شب و پس از افطار بیان کرد و گفت: این مسابقات در تاریخ 21 و 22 تیر جاری انجام می‌شود.

به گفته وی، رقابت‌های رده سنی نونهالان روزهای 24 و 25 تیر امسال ساعت 9 شب و پس از افطار در سالن کشتی شهید رجایی رشت برگزار می‌شود.

این مسئول، اذعان کرد: در رده سنی نوجوانان نیز 27 و 28 تیر امسال ساعت 9 شب پس از افطار سالن کشتی رجایی رشت پهلوانان نوجوان رشتی با هم مسابقه می‌دهند.

به گفته وی، در پایان مسابقات به نفرات نخست تا سوم حکم قهرمانی و جوایز از طرف هیئت کشتی شهرستان رشت اهدا می‌شود.

انتهای پیام/2300/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول