اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت فرانسوی دسوس:

پروژه‌های شهر قزوین را به صورت مشارکتی انجام می‌دهیم

مدیرعامل شرکت فرانسوی دسوس گفت: برای نخستین‌بار در دنیا پروژه‌های شهر قزوین را به صورت مشارکتی انجام می‌دهیم زیرا شرکت دسوس در هیچ‌جای دنیا چنین اقدامی را انجام نداده است.

پروژه‌های شهر قزوین را به صورت مشارکتی انجام می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دومینگ گاردی دسوس (dominique Gardey de Soos) در جلسه مشترکی که عصر امروز با شهردار قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شرکت گروه مشاورین دسوس از چند شرکت بزرگ فرانسوی تشکیل شده که همه آنها نیمه دولتی هستند و یکی از بزرگترین شرکت‌های طراحی در سطح دنیا است.

وی افزود: یکی از این شرکت‌ها، شرکت اِجیس است که در زمینه طراحی تأسیسات فعالیت دارد و بزرگترین شرکت تأسیسات در دنیا به شمار می‌رود که تاکنون پروژه‌های تأسیساتی بزرگی را در سطح دنیا اجرایی کرده است.

مدیرعامل شرکت فرانسوی De soos group اضافه کرد: شرکت سازه که سازه‌های خاص دنیا به طور معمول به وسیله این شرکت انجام می‌شود و شرکت لنداسکیپ که در زمینه ایجاد فضای سبز اطراف ساختمان‌ها فعالیت دارد و در پروژه‌های جدید شهرسازی کاربرد زیادی دارد از دیگر شرکت‌های تشکیل دهنده گروه مشاورین دسوس است.

دومینگ گاردی دسوس عنوان کرد: این شرکت در کشور ایران با هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) پروژه باغ لارک را در تهران اجرایی کرده که در سال 2012 طراحی این پروژه یکی از پنج طراحی برگزیده و برتر دنیا شناخته شده است.

وی افزود: اهمیت پروژه باغ لارک در این است که اصول معماری سنتی و اسلامی ایران به درستی در آن لحاظ شده با این تفاوت که معماری سنتی و اسلامی ایران در این پروژه با طراحی مدرن تلفیق شده است.

مدیرعامل شرکت فرانسوی De soos group اضافه کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 15 هکتار ساخته شده که یک منطقه سبز به شمار می‌رود زیرا از انرژی خورشیدی برای تولید برق و مصرف آن در این پروژه استفاده شده است.

دومینگ گاردی دسوس ادامه داد: پروژه ساخت شهرک صنعتی دارویی ایران که برای نخستین بار در ایران ساخته شده به وسیله این شرکت فرانسوی در حال ساخت است که تاکنون فاز صفر و یک آن انجام شده است.

وی عنوان کرد: آنچه که در شرکت دسوس حائز اهمیت است این است که هیچ گاه به عنوان سرمایه گذار وارد نمی‌شود و فقط طراحی و نظارت بر اجرای پروژه‌ها را بر عهده می‌گیرد زیرا سرمایه گذاران زیادی در سطح دنیا علاقمند به سرمایه‌گذاری در پروژه‌هایی هستند که این شرکت طراحی و نظارت آنها را بر عهده دارد.

مدیرعامل این شرکت فرانسوی گفت: در مذاکرات اخیری که در کشور ایران صورت گرفت این شرکت قبول کرد که پروژه‌های قزوین را به صورت مشارکتی انجام دهد و بابت طراحی پروژه مبلغی دریافت نکند.

دومینگ گاردی دسوس عنوان کرد: با توجه به موافقت نامه اولیه‌ای که با شهرداری قزوین به امضا رسیده می‌توانیم برنامه جدیدی را ارائه دهیم و در زمینه اجرای پروژه‌ها در شهر قزوین با شهرداری قزوین و شرکت سازندگی انصار هم فکری کنیم تا از این طریق پروژه‌های خاص و ویژه‌ای در شهر قزوین اجرایی شود.

انتهای پیام/77010/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول