اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع چپ انرژیک فصل گذشته صنعت ساری:

وضعیت قرارداد جدیدم تا 3 هفته آینده مشخص می‌شود

مدافع چپ انرژیک فصل گذشته صنعت ساری گفت: وضعیت قرارداد جدیدم تا دو تا سه هفته آینده مشخص می‌شود.

وضعیت قرارداد جدیدم تا 3 هفته آینده مشخص می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بدون شک مهدی دستاران در استان مازندران یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین مدافعان حال حاضر است و هر تیمی آرزوی در اختیار داشتن این بازیکن انرژیک را دارد. 

اخیراً خبرهایی از گوشه و کنار شهر ساری به گوش رسیده که این بازیکن آینده‌دار فوتبال استان مازندران مورد توجه چند تیم خوب لیگ برتری و لیگ یکی قرار گرفته است.

 برای همین با دستاران تماس گرفتیم و از اوضاع او باخبر شدیم:  

 مهدی دستاران یکی از بهترین مدافعان چپ حال حاضر استان مازندران عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد وضعیت خودش گفت: با پایان رقابت‌های لیگ دسته دوم در فصل گذشته تمرینات مداوم و خوبی داشته‌ام و تقریبا می‌شود گفت هر روز تمرینات مفید و خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ام و بدنم در آمادگی کامل به سر می‌برد.

فارس: شنیدیم در اردوی یکی از تیم‌های لیگ برتری حضور داشتید.

تکذیب نمی‌کنم ولی صحبتی در این مورد فعلا ندارم تا دوستان فکر نکنند بازار گرمی می‌کنم پس بهتر است در این مورد صحبتی نشود.

فارس: امسال به همراه صنعت در لیگ دسته دوم کشور حضور دارید یا نه؟

خوب هر فوتبالیستی دوست دارد پیشرفت کند و من هم با توجه به این پیشنهاداتی که دارم سعی می‌کنم اول با این تیم‌ها مذاکراتم را انجام بدم و اگر با این تیم‌ها به توافق نرسیدم این امکان وجود دارد که به صنعت برگردم ولی اولویت با پیشنهادات مطرح شده است.

باشگاه صنعت و حتی شبیر لطفی این آزادی را به بازیکنان دادند که اگر پیشنهادات بهتر از لیگ دسته دوم داشتند بروند ولی اگر به توافق نرسیدند برگردند.

فارس: از چه تیم‌هایی پیشنهاد دارید؟

درست نیست وقتی چیزی که هنوز اتفاق نیفتاده را علنی کنیم، لطفا صبر کنید تا ان‌شاءالله در یکی دو هفته آینده همه چیز مشخص می‌شود.

فارس: باخبر شدیم به مانند هم‌تیمی خودتون آقای صمدی شما هم پیشنهاد لیگ برتری دارید؟ این خبر صحت دارد؟

(باخنده) مثل اینکه شما هر طور شده قصد دارید امروز از زیر زبان ما بکشید که اسم تیم را لو بدم، به امید خدا باید ببینیم چه اتفاقی در طول این دو سه هفته آینده رخ خواهد داد، امیدوارم همه چیز آنطور که باید پیش برود و من هم به خواسته خودم برسم.

فارس: نظر شما درباره هواداران فوتبال در مازندران چیست؟

شک نکنید استان مازندران بهترین هواداران را در کشور دارد، من مدیون هواداران ساروی هستم، جدا از ساری شما فوتبال نساجی را ببینید، سپاهان اصفهان اندازه نساجی قائمشهر هوادار ندارد و بدون شک می‌توانم بگویم بعد از استقلال و پرسپولیس و تراکتور،  این نساجی مازندران است که در سطح کشور بیشترین هوادار را دارد و امیدوارم نساجی هم بالاخره به حقش برسد و لیگ برتری بشود.

فارس: آقای دستاران صحبت پایانی شما را می‌شنویم:

امیدوارم روزی استان مازندران دارای یک یا چند تیم در لیگ برتر و لیگ یک باشد تا اینکه بازیکنان مازندرانی مجبور نشوند شهر و استان خودشان را به‌خاطر پیشرفت ترک کنند.

---------------------------

گفت‌و‌گو از مهدی رضی

---------------------------

انتهای پیام/86018/و30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول