اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاکسیران امانت‌دار 80 میلیون تومان طلا را به صاحبش بازگرداند

یکی از رانندگان زحمت‌کش و امانتدار تاکسی درون شهری قم یک کیف حاوی طلا به ارزش 80 میلیون تومان را به صاحبش تحویل داد.

تاکسیران امانت‌دار 80 میلیون تومان طلا را به صاحبش بازگرداند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر قم گفت: احمد کاظمی راننده تاکسی فعال در ناوگان درون شهری با 12 سال سابقه در تاریخ 11 تیر ماه یک کیف حاوی مقداری طلای به‌جا مانده در تاکسی را به صاحبش برگرداند.

علیرضا اقبالیان با اشاره به اینکه کاظمی یکی از رانندگان تاکسی زیر پوشش سازمان تاکسیرانی قم است که به صورت گردشی در سطح شهر فعالیت می‌کند اظهار کرد: به دنبال این اقدام شایسته و به منظور ارج نهادن به عمل خیر و خداپسندانه این راننده امانتدار، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم طی مراسمی با دعوت از ایشان با اهدای لوح سپاس از وی تقدیر کرد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تاکسیرانان در خدمت‌رسانی به شهروندان گفت: لازمه فعالیت حمل و نقل درون شهری با خودروی تاکسی، دارا بودن خصایص اخلاقی نیک و پسندیده است که از جمله خصایص بارز می‌توان به امانتدار بودن اشاره کرد که رانندگان تاکسی شهر قم این خصیصه مهم را سرلوحه کار و تلاش خود قرار داده و به بهترین نحو به ارائه خدمات به شهروندان می‌پردازند.

اقبالیان افزود: این رانندگان در طول فعالیت جابه‌جایی مسافرین در سطح شهر هرگونه وسایل به‌جا مانده در تاکسی را در اسرع وقت به این سازمان تحویل داده‌اند تا به دست صاحبان آنها برسد که به همین خاطر از آنان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به تحویل دو هزار و 684 مورد اشیاء به‌جا مانده در تاکسی در سال 91 اظهار داشت: قیمت تقریبی این اجناس یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد می‌شود که با مراجعه صاحبان آنها به سازمان تاکسیرانی این اجناس به ایشان تحویل داده شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر سازمان تاکسیرانی شهرداری قم ضمن درخواست از شهروندان برای مراقبت از وسایل خود در حین استفاده از خودروی تاکسی بیان کرد: اشیاء به‌جا مانده در تاکسی نزد سازمان تاکسیرانی به امانت است و شهروندان می‌توانند با مراجعه به سازمان وسایل گم‌شده خود را تحویل بگیرند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول