اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

داستان محرومیت کهگیلویه و بویراحمد طولانی و غم‌انگیز است‌

نماینده مردم بویراحمد و دنا گفت: اگر بخواهیم در مورد محرومیت کهگیلویه و بویراحمد سخن بگوییم داستانی طولانی و غم‌انگیز خواهد داشت.

داستان محرومیت کهگیلویه و بویراحمد طولانی و غم‌انگیز است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی ظهر امروز در مراسم افتتاح کارخانه بزرگ آب معدنی دنا که با حضور معاون وزیر صنعت و معدن برگزار شد، اظهار کرد: دولت جدید باید بیش از گذشته سهم استان ما را در پیشرفت و توسعه مد نظر قرار دهد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا که در حضور معاون وزیر صنعت و معدن سخن می‌گفت، ابراز کرد: استانی که یک درصد خاک کشور و تولید همزمان 10 درصد آب را در کل کشور بر عهده دارد چرا نباید در بحث توسعه و محرومیت‌زدایی مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در استان همه چیز برای توسعه فراهم است و نیازی به کمک سایر نقاط نداریم چرا که خداوند هر موهبتی را که نیاز بوده برای مردم کهگیلویه و بویراحمد به صورت طبیعی آفریده و تنها عزم مسئولان کشوری در این خصوص لازم است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت در چند سال اخیر درآمد 700 میلیارد دلاری داشته و هر چند که کارهای خوبی در همه جای کشور انجام داده اما باید دید که به نسبت سایر نقاط کشور در این جا چه کرده است.

زارعی از حوزه سرمایه‌گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از نقاط ضعف اشاره کرد و با بیان این‌که چرا باید نسبت به استان ما قبل خود در این بخش 11 برابر کمتر برخوردار شویم، تصریح کرد: این که استان کهگیلویه و بویراحمد در ردیف آخر توجهات قرار دارد حرفی به گزاف نیست.

نماینده مردم دو شهرستان بویراحمد و دنا در مجلس تصریح کرد: اگر بخواهیم در مورد محرومیت کهگیلویه و بویراحمد سخن بگوییم داستانی طولانی خواهد داشت که مجال گفتن آن در چنین برنامه‌هایی نیست.

زارعی در همین زمینه عنوان کرد: استان ما در خصوص افزایش توانایی ارزش افزوده در کشور رتبه نخست و در ارتباط با توسعه رتبه آخر کشور را به خود اختصاص داده‌ایم.

وی سهم کهگیلویه و بویراحمد در صندوق توسعه ملی را صفر درصد دانست و گفت: این صندوق مربوط به همه ملت ایران است که باید اشتغال و تولید متاوزن در همه جای کشور را بسترساز شود.

نماینده بویراحمد و دنا از پی‌گیری‌های خود در این زمینه گفت و افزود: همه آبرویم را خواهم گذاشت و اجازه نمی‌دهم چراغ اشتغال و تولید در استان خاموش شود.

انتهای پیام/2571/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول