اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

محرومیت‌زدایی سیاست اصلی شورای چهارم اصفهان باشد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: محرومیت‌زدایی از محله‌های محروم موجود در مناطق چهارده‌گانه شهر اصفهان جزو سیاست‌های اصلی شورای چهارم باشد و این سیاست باید در شورای شهر آتی تداوم داشته باشد.

محرومیت‌زدایی سیاست اصلی شورای چهارم اصفهان باشد

مصطفی بهبهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی از مناطق محروم شهر در برنامه پنج‌ساله شهرداری اصفهان گنجانده شده است، اظهار کرد: شورای سوم اصفهان اجرای پروژه‌های مختلف خدماتی، عمرانی، ورزشی و فرهنگی از جمله برنامه‌های مدیریت شهری اصفهان به منظور رفع محرومیت‌ها از مناطق محروم شهر بوده است.

وی با بیان اینکه تمام مناطق شهرداری اصفهان تا پایان امسال پروژه‌های مختلفی را به‌منظور محرومیت‌زدایی در بخش‌های محروم اجرا می‌شود، اضافه کرد: درصد بالایی از پروژه‌های اجرا شده در مناطق مختلف شهر رویکردی محله‌محوری و محرومیت‌زدایی از محله‌های محروم دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه شهرداری اصفهان هر ساله در زمان تهیه لایحه بودجه بخشی از بودجه خود را برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی از محله‌های محروم اختصاص می‌دهد، تصریح کرد: محرومیت‌زدایی از محله‌های محروم موجود در مناطق چهارده‌گانه شهر اصفهان جزو سیاست‌های اصلی شورای چهارم می‌باشد و این سیاست باید در شورای شهر آتی تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه تمام محله‌های موجود در سطح شهر باید از خدمات و زیر‌ساخت‌های شهری برخوردار باشند، ادامه داد: کاهش فاصله طبقاتی میان مناطق یکی از مهم‌ترین دلایل اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق و محله‌های محروم شهر تلقی می‌شود.

بهبهانی با تاکید بر اینکه شهرداری و مدیریت شهری اصفهان درصدد این بوده که محرومیت‌های موجود در محله‌های محروم را به سرعت و در یک بازه زمانی مناسب برطرف کند، تصریح کرد: در دوره سوم فعالیت شورای شهر درصد بالایی از خیابان‌هایی که از 50 سال گذشته جزو طرح بوده، اما هنوز به مرحله اجرا نرسیده بود با هزینه‌های قابل توجهی آزاد‌سازی و احداث شدند.

وی با اشاره به اینکه همچنین در حال حاضر در محله‌های محروم شهر تعداد بالایی پارک، کتابخانه، فرهنگ‌سرا و فضا‌های ورزشی احداث شده است، افزود: اجرای این پروژه‌ها زیر‌ساخت‌های توسعه محلات را در مناطق مختلف شهر فراهم می‌کند و ابزاری برای کاهش فاصله طبقاتی میان مناطق مختلف شهر است.

انتهای پیام/63004/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول