اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

فراخوان حضور گسترده فلسطینیان در مسجدالاقصی در ماه مبارک رمضان

موسسه اوقاف و میراث فرهنگی الاقصی از تمامی فلسطینیان در مناطق مختلف دعوت کرد در ماه مبارک رمضان و در پی تعرض مکرر صهیونیست‌ها به مسجد‌الاقصی در این مسجد مبارک حضور گسترده داشته باشند.

فراخوان حضور گسترده فلسطینیان در مسجدالاقصی در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس، موسسه الاقصی در بیانیه‌ای ضمن دعوت به حضور گسترده فلسطینیان در مسجدالاقصی تاکید کرد که این اقدام می تواند پیام مهمی را برای دشمن صهیونیستی به همراه داشته باشد مبنی بر اینکه مسجد الاقصی تنها متعلق به فلسطینیان است و تمامی ملت فلسطین از معراج‌گاه پیامبر (ص) در مقابل طرح ها و جنایت های دشمن صهیونیستی حمایت خواهند کرد.

این موسسه به همکاری مشترک اداره اوقاف اسلامی در قدس اشغالی و دیگر موسسات فعال در زمینه حمایت از قدس و مسجد الاقصی برای ارائه تسهیلات و خدمات به نمازگزاران در جریان بازدید از مسجد الاقصی و اعتکاف در داخل آن در ماه مبارک رمضان اشاره کرد.

موسسه اوقاف و میراث فرهنگی الاقصی تاکید کرد که از تمامی فلسطینیان در سرزمین های اشغالی 48 و قدس و کرانه باختری دعوت کرد در ماه مبارک رمضان حضوری گسترده و چشمگیر در مسجد الاقصی داشته باشند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، در ادامه بیانیه موسسه الاقصی آمده است که وضعیت خطرناک پیش روی مسجد الاقصی بر کسی پوشیده نیست و مسلما حضور گسترده نمازگزاران فلسطینی در این مسجد موجب حمایت از آن در برابر طرح های جنایتکارانه دشمن صهیونیستی و تعرضات مکرر شهرک نشینان و گروهک های تندرو یهودی خواهد شد.

موسسه الاقصی همچنین تصریح کرد که سازمان‌ها و نهادهای فلسطینی فعال در قدس و سرزمین‌های اشغالی 48 تسهیلات زیادی را برای ورود شمار بیشتری از نمازگزاران به مسجد الاقصی و دفاع از آن در برابر طرح های یهودی سازی دشمن صهیونیستی ارائه داده‌اند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول