اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کاشان

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت در حوزه تجارت شهرستان کاشان از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ماه مبارک رمضان به مدت 10 روز در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کاشان

علی نطاقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ماه مبارک رمضان با عنوان «ضیافت» در راستای تقویت جریان عرضه کالا و خدمات مصرفی، تنظیم بازار کالاهای پرمصرف ماه مبارک رمضان و جلوگیری از افزایش تقاضای عمومی برای کالا و خدمات در شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

وی تعادل و تنظیم بازار کالاهای اساسی، جلوگیری از افزایش کاذب قیمت‌ها، بالا بردن قدرت خرید همه اقشار جامعه و برخورد قانونی با تخلفات صنفی حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و همچنین امکان دسترسی آسان‌تر مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مناسب را از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت در حوزه تجارت شهرستان کاشان با اشاره به این که اجناس ارائه شده در این نمایشگاه 15 تا 20 درصد ارزا‌ن‌تر از بازار روز ارائه می‌شود گفت: برای تنظیم قیمت بازار در این نمایشگاه گوشت قرمز، مرغ و ماهی، انواع خواروبار، حبوبات، لبنیات، خرما، زولبیا و بامیه،  برنج، روغن ، چای، میوه و تره‌بار و خرما به شهروندان ارائه می‌شود.

نطاقی همچنین از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: واحد بازرسی و نظارت این اداره طی ماه مبارک رمضان امسال با تخلفات گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، عدم درج قیمت روی کالاها، عدم صورت‌حساب و... برخورد قانونی می‌کند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت در حوزه تجارت شهرستان کاشان یادآور شد: شماره تماس گویای 5553010 و سامانه ارتباطی شبانه‌روزی 124 واحد ستاد خبر این اداره همه روزه صبح و بعد از ظهر حتی روزهای تعطیل آماده دریافت گزارشات و شکایات شهروندان و اعلام نتیجه اقدامات انجام شده بعد از ارائه شکایات طی مدت کوتاهی است.

وی با اشاره به اینکه، برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا تحت نظارت مستقیم این اداره همزمان با سراسر کشور است متذکر شد: این نمایشگاه با همکاری مجامع امور صنفی و مشارکت اتحادیه‌های صنفی مرتبط توسط بخش خصوصی از 16 تا 25 تیرماه به مدت 10 روز در دو نوع نوبت صبح از ساعت 9 الی 12 و بعد از ظهر از ساعت 16 الی 22 در خیابان کارگر کاشان دایر است. 

انتهای پیام/2406/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول