اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شب گذشته

واژگونی مینی‌بوس 17 مجروح برجای گذاشت

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر واژگونی مینی‌بوس در کیلومتر 2 جاده قدیم قم – تهران 17 نفر مجروح شدند که 12 نفر ایشان با آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

واژگونی مینی‌بوس 17 مجروح برجای گذاشت

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تبیین حوادث 48 ساعت گذشته بیان داشت: واژگونی مینی‌بوس، برخورد دو کامیون، ‌برخورد مینی‌بوس و وانت و برخورد پراید و وانت از جمله حوادث مهم ترافیکی این مدت بود که بر اثر وقوع این حوادث دو نفر به دلیل شدت جراحات وارده فوت کردند.

وی با تبیین حادثه برخورد دو کامیون در اتوبان ساوه – سلفچگان تصریح کرد: در این حادثه سه نفر مجروح شدند که با دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی اعزام شدند و یک نفر نیز به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از برخورد یک دستگاه مینی‌بوس با یک دستگاه وانت در کیلومتر 2 جاده قدیم قم – تهران خبر داد و گفت: در این حادثه 17 نفر مجروح شدند که 12 نفر آنان توسط اورژانس 115 به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند و پنج مجروح دیگر نیز به صورت شخصی به این مرکز درمانی مراجعه کردند.

*طنین مرگ در جاده گرمسار

وی همچنین به حادثه برخورد دو دستگاه کامیون در کیلومتر 60 جاده گرمسار اشاره کرد و ابراز داشت: در این حادثه یک نفر فوت کرد و دو نفر به شدت مجروح شدند.

فراهانی با اشاره به وضعیت مجروحان بیان داشت: وضعیت جسمانی یکی از مجروحان این حادثه بسیار وخیم گزارش شده است که با عملیات احیا به یکی از مراکز درمانی منتقل شد.

وی برخورد پراید و وانت را مورد توجه قرار داد و گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پراید و وانت در بستر رودخانه سه نفر مجروح شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همچنین از برخورد دو دستگاه پراید در بلوار امین خبر داد و گفت: در این حادثه نیز سه نفر مجروح شدند که پس از دریافت خدمات درمانی اورژانسی به مراکز درمانی منتقل شدند.

*ریزش آوار ساختمانی دو مجروح بر جای گذاشت

وی در بخش پایانی سخنان خود به وقوع یک حادثه غیر ترافیکی اشاره و خاطرنشان کرد: بر اثر ریزش یک ساختمان در خیابان 45 متری مدرس دو نفر به شدت مجروح شدند که پس از انجام عملیات رهاسازی توسط آتش‌نشانی با آمبولانس اورژانس 115 به مراکز درمانی اعزام شدند.

انتهای پیام/78005/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول