اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

حوادث در جاده ساری کیاسر زیاد است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: حوادث جاده‌ای در جاده بین‌المللی ساری به کیاسر و سمنان زیاد است.

حوادث در جاده ساری کیاسر زیاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدمهدی ناصحی بعدازظهر امروز در افتتاح مرکز اورژانس مرحوم مرتضی بخشی که با هزینه خانواده مرحوم بخشی ساخته شد، اظهار داشت: از جاده ساری به کیاسر می‌شود به جاده بین‌المللی نام برد.

وی با اشاره به تردد انواع وسیله باری و سواری در این مسیر بیان داشت: وضعیت جاده در این محور طوری است که حوادث زیادی در این جاده رخ می‌دهد و ایجاد پایگاه اورژانس در این منطقه ضروری بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ادامه به همراهی خیران سلامت در توسعه خدمات درمانی با دانشگاه علوم پزشکی مازندران اشاره کرد و گفت: در این سال‌ها  خیران حوزه سلامت سالانه حدود 20 میلیارد تومان در توسعه خدمات پزشکی با دانشگاه علوم پزشکی مازندران همکاری داشتند و بیشترین مشارکت خیران سلامت در دانشگاه علوم پزشکی مازندران را شاهد بودیم.

وی به برخی پروژه‌های در دست اجرا در دانشگاه علوم پزشکی مازندران اشاره کرد و گفت: ساخت مجموعه ماهک در بیمارستان بوعلی ساری و ایجاد مرکز رادیوتراپی در بیمارستان بوعلی ساری از اقداماتی است که با مشارکت خیران در حال انجام و یا در دست ساخت است.

این مسئول در دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ادامه یادآور شد: در مناطق دور دست امکانات کمی داریم که نیاز است این مناطق نیز از خدمات مطلوبی برخوردار شوند.

وی اضافه کرد: در بهسازی و ایجاد مراکز اورژانس در مازندران از رشد بسیار خوبی برخوردار بودیم و با ایجاد 72 دومین مرکز در مازندران و دوازدهمین مرکز در مرکز استان مازندران اقدامات مناسبی در ایجاد اورژانس انجام شد.

ناصحی به توسعه مرکز اورژانس بیمارستان امام(ره) ساری نیز اشاره کرد و گفت: با اختصاص 40 تخت در اورژانس بیمارستان امام(ره) ساری گامی بزرگ برای ارائه خدمات در بزرگترین بیمارستان دولتی مازندران برداشته شد.

انتهای پیام/86004/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول