اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله معصومی:

کابینه یازدهم باید شعارهای رئیس جمهور منتخب را محقق کنند

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت توجه کابینه دولت یازدهم به اصل «مجاهده کاری» در راستای تحقق حماسه اقتصادی گفت: وزرای دولت یازدهم نباید طوری باشند که خلاف رئیس جمهور حرکت کنند.

کابینه یازدهم باید شعارهای رئیس جمهور منتخب را محقق کنند

آیت‌الله علی‌اصغر معصومی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد، با اشاره به ویژگی‌های کابینه دولت یازدهم و با بیان اینکه وزرا مسئولیت‌های الهی بزرگی بر عهده دارند، اظهار کرد: کابینه دولت آینده باید کابینه‌ای پخته، مردم‌شناس، جامع‌شناس، ملت‌شناس و انقلاب‌شناس باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید کابینه به گونه‌ای جان خود را کف دست گرفته و سپس برای مملکت، نظام، انقلاب و مردم کار کنند، تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب باید کابینه‌ای انتخاب کند که گفتارها و شعارهایی که داده در این کابینه دیده شود و کابینه در خدمت مردم، نظام و انقلاب و امام (ره) و مقام معظم رهبری باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور حماسی مردم در صحنه انتخابات خاطرنشان کرد: به واقع مردم در شرایطی طاقت‌فرسا و با مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود چنین حرکت حماسی را خلق کردند و آبروی انقلاب و نظام را خریدند؛ مردم با حضور حماسی خود نه تنها امام (ره) و مقام معظم رهبری را راضی کرده بلکه خون شهدا را نیز احیا کردند.

وی تصریح کرد: در همین راستا باید تمام اعضای کابینه دولت یازدهم معتقد به معیارهای جمهوری اسلامی باشند و عملا، فکری در راستای تولید و کار و اشتغال‌زایی فعالیت کنند.

آیت‌الله معصومی با تاکید بر دلسوز بودن اعضای کابینه دولت یازدهم متذکر شد: نباید وزرای انتخاب شده در دولت آینده به خواب رفته و غفلت کنند و مملکت ما تبدیل به مملکت بیماران شود بلکه باید در راستای تولید و تحقق همه جانبه حماسه اقتصادی گام بردارند.

* ضرورت توجه به اصل «مجاهده کاری» برای تحقق حماسه اقتصادی

وی یادآور شد: کابینه دولت یازدهم باید ضمن داشتن از خود گذشتی به واقع جهادی کار کرده و اهتمام جدی به اصل «مجاهده کاری» داشته باشد؛ وزرای دولت آینده باید در خدمت کشور، مردم، انقلاب، امام(ره) و مقام معظم رهبری باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد که کابینه یازدهم خواسته‌های کشور و مردم را با بذل جان خود و با فعالیت و کار همه جانبه و جهادی پاسخگو باشد و از نظر اقتصادی و اجتماعی و سیاسی اوضاع کشور را بهبود ببخشند.

آیت‌الله معصومی با تاکید بر اینکه کابینه از رئیس جمهور جدا نیست، اظهار کرد: کابینه دولت یازدهم نباید طوری باشد که خلاف رئیس جمهور حرکت کند بلکه باید گفتارها و شعارهای دولت را تحقق دهند.

انتهای پیام/70003/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول