اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان خبر داد

برگزاری 40 ‌برنامه ویژه ماه مبارک رمضان در دهگلان

فرماندار دهگلان از برگزاری 40 عنوان ‌برنامه ویژه رمضان و مراسم قرائت 30 جزء قرآن کریم در 30 روز در این شهرستان خبر داد.

برگزاری 40 ‌برنامه ویژه ماه مبارک رمضان در دهگلان

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، محمد رضائی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان یک بار دیگر از حضور حماسی مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی قدردانی کرد و افزود: رعایت کامل اخلاق انتخاباتی توسط نامزدها و وقت‌شناسی و ولایت‌داری مردم موجب تحقق حماسه سیاسی شد.

وی تدابیر و راهکارهای اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان دهگلان در تدوین منشور و اخلاق انتخاباتی را یکی از مولفه‌های حضور باشکوه مردم در انتخابات عنوان کرد.

فرماندار دهگلان در ادامه با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اضافه کرد: در این ماه باید در مسیر شناخت فلسفه روزه قدم برداشته و از اثرات روحانی آن مانند صبر، کسب تقوا و درک طبقه محروم جامعه به ‌عنوان گوشه‌ای از برکات این ماه برخوردار شویم.

وی با بیان اینکه مسئولان ادارات باید از این فرصت استفاده کنند و در ترویج معنویت، فرهنگ نماز و مفاهیم قرآنی پیشقدم باشند، گفت: حضور مسئولان باید در مراسم این ماه پررنگ باشد و به قرائت قرآن و عمل به دستورات و آموزه‌های انسان‌ساز آن اهمیت ویژه‌ای داده شود.

رضائی ادامه داد: رمضان بهترین فرصت ترویج مفاهیم قرآنی است و گسترش فعالیت‌های قرآنی در این ماه باید در اولویت تمام برنامه‌ها باشد.

وی از برگزاری 40 عنوان برنامه شامل محافل انس با قرآن و کلاس آموزش قرآن در سطح شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در این ماه برنامه‌های قرآنی متنوعی شامل قرائت 30 جزء قرآن در 30 روز با حضور حافظان و قاریان برجسته شهرستانی و استانی در مسجد جامع شهر دهگلان، برپایی بوستان‌های معرفت (حفظ تخصصی جزء 30 قرآن کریم)، مراسم ولادت امام حسن (ع)، ویژه‌برنامه وفات حضرت خدیجه (س) و برنامه‌های شب قدر و غیره را خواهیم داشت.

انتهای پیام/79013/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول