اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب شورای شهر زنجان:

وحدت و همکاری رمز موفقیت شوراها/ ثبات مدیریت باید در شورا و شهرداری حاکم شود

منتخب شورای شهر زنجان وحدت و ثبات مدیریت را از راهکارهای انجام کارهای ماندگار در شورا و شهرداری برشمرد و گفت: باید متوجه بود که شورای دارای اختلاف حتی در بیرون از شورا هم مورد احترام نیست.

وحدت و همکاری رمز موفقیت شوراها/ ثبات مدیریت باید در شورا و شهرداری حاکم شود

عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه برخورد با همکاران از عوامل اصلی در چگونگی پیشبرد امور محسوب می‌شود، اظهار داشت: ارتباط داشتن با دیگر تصمیم‌گیران دولتی و غیردولتی برای شهر از دیگر نکاتی است که اعضای شورا باید به آن‌ها توجه کنند.

وی موفقیت شورا را در هر اقدامی منوط به داشتن همدلی و هماهنگی دانست و افزود: رمز موفقیت شورا در چهار سال آینده همدلی 13 نفری اعضای شورای شهر است.

منتخب شورای شهر زنجان به تجربه سه دوره تشکیل شورا در کشور و شهر زنجان اشاره و تصریح کرد: این تجربه رمز موفقیت شورا را اعتماد و اطمینان اعضای شورا به همدیگر معرفی می‌کند.

وی خودباوری را برای کمک به مردم از دیگر نکته‌هایی اعلام کرد که می‌تواند در رفع مشکلات شهری موثر واقع شود.

راشاد با اشاره به مدت زمان باقیمانده تا آغاز کار شورای چهارم افزود: در این مدت زمان باید نسبت به روشن شدن برخی از مواضع از جمله شهردار زنجان اقداماتی را انجام داد تا پس از آغاز رسمی مسئولیت روند امور آسان‌تر شود.

وی با بیان اینکه هر تصمیمی برای شهرداری زنجان اتخاذ می‌شود باید برای چهار سال آینده باشد، ادامه داد: ثبات مدیریت باید مدنظر اعضای شورا باشد چراکه رمز موفقیت در همین موضوع است.

منتخب شورای شهر زنجان ترکیب شورای چهارم مجلس را (به غیر راشاد) سطح بالا و ترکیب کاربردی دانست و اضافه کرد: این شورا به شرط رعایت وحدت توان انجام کارهای فراوان را در راستای حل مشکلات مردم دارد.

وی وحدت و ثبات مدیریت را از راهکارهای انجام کارهای ماندگار در شورا و شهرداری برشمرد و تصریح کرد: باید متوجه بود که شورای دارای اختلاف حتی در بیرون از شورا هم مورد احترام نیست.

راشاد شورای شهر ارمغانخانه و چند روستای اطراف شهر زنجان را از نمونه‌های موفق عنوان و اضافه کرد: در بررسی‌های انجام شده وحدت رویه از دلایل موفقیت این شوراها است که موجب جذب سرمایه فراوان در این مناطق شده و حتی کارهایی در اشل مرکز استان هم انجام شده است.

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول