اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک سال گذشته

55 هزار اظهارنامه مالیاتی در استان یزد دریافت شد

مدیرکل امور مالیاتی استان یزد گفت: در طول یک سال گذشته در استان یزد 55 هزار اظهارنامه مالیاتی دریافت شده است.

55 هزار اظهارنامه مالیاتی در استان یزد دریافت شد

سیدرضا نوربخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق با بیان اینکه بهره‌مندی از تسهیلات مالیاتی منوط به تسلیم اظهارنامه مالیاتی در تاریخ مقرر است، اظهار داشت: افرادی که اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی تسلیم می‌کنند، 40 درصد مالیات را نقدی و باقیمانده آن را در شش قسط پرداخت خواهند کرد.

وی با تاکید بر ضرورت پرداخت مالیات در تاریخ و بر اساس برنامه‌ریزی معین شده، افزود: مودیان می‌توانند با پرداخت مالیات به روش اظهارنامه الکترونیکی از معافیت مالیاتی و تسهیلات آن بهره‌مند شوند.

مدیرکل امور مالیاتی استان یزد با تاکید بر اینکه مودیان مالیاتی پرداخت مالیات خود را به روزهای پایانی تیرماه موکول نکنند، بیان کرد: به‌منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در روزهای آخر مراجعه، مودیان برای انجام امور مالیاتی خود با مراجعه زودتر به ادارات مالیاتی استان اقدام نمایند.

نوربخش با اشاره به اینکه در سال گذشته در استان یزد 55 هزار اظهارنامه مالیاتی دریافت شده است، تصریح کرد: در سال جاری نیز با همکاری مودیان و اطلاع‌رسانی ادارات در این زمینه، اقدامات مناسبی انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از شهروندان بافقی در زمینه تسلیم به‌موقع اظهارنامه‌های مالیاتی خود گفت: امیدواریم با همکاری مودیان مالیاتی این شهرستان، خدمات موثری را برای آنان ارائه کنیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان یزد همچنین از رفع مشکل پیش آمده اداره مالیات با شرکت سنگ آهن مرکزی بافق خبر داد و بیان داشت: در جلسه‌ای که با مسئولان این شرکت برگزار شد، مقرر شد این شرکت تا پایان تیرماه اظهارنامه مالیاتی خود را به اداره مالیات مربوطه تسلیم کند.

انتهای پیام/2464/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول