اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس ترافیک استان بوشهر:

موتورسواران عامل 95 درصد حوادث رانندگی دشتستان هستند

رئیس پلیس ترافیک استان بوشهر گفت: موتورسواران عامل 95 درصد حوادث رانندگی دشتستان هستند.

موتورسواران عامل 95 درصد حوادث رانندگی دشتستان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، خدارحم آبادی عصر دوشنبه در نشست شورای ایمنی و ترافیک شبانکاره اظهار داشت: ساماندهی وضعیت ترافیک در شهرهای مختلف استان از اساسی‌ترین برنامه‌های این مدیریت است و در این مسیر اهتمام ویژه‌ای داریم.

وی افزود: در شهرهای مختلف در امر آموزش موتورسواران برنامه‌های ارزشمندی اجرا شده و به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

رئیس پلیس ترافیک استان بوشهر از وقوع 183 حادثه رانندگی در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در سه ماه نخست امسال 183 حادثه رانندگی در دشتستان اتفاق افتاد که در این حوادث سه نفر کشته و 220 نفر مجروح شدند.

آبادی با بیان اینکه 95 درصد حوادث رانندگی دشتستان را موتورسواران به وجود آورده‌اند، تصریح کرد: بر اساس آمار و ارقام موجود، موتورسواران با 95 درصد بیشترین آسیب را از این حوادث دیده‌اند.

وی اضافه کرد: جوانان و نوجوانان موتورسوار باید برای آشنایی با قوانین و دریافت گواهینامه رانندگی موتورسیکلت تشویق و ترغیب شوند.

رئیس پلیس ترافیک استان بوشهر از ایجاد اداره راهنمایی و رانندگی در آبپخش و شبانکاره خبر داد و گفت: امسال در بخش‌های شبانکاره، سعدآباد و آبپخش شهرستان دشتستان اداره راهنمایی و رانندگی ایجاد خواهد شد.

آبادی در پایان ابراز داشت: باید کاری کنیم که فرهنگ ترافیک گسترش یابد و به ویژه موتورسواران باید با فرهنگ ترافیک و با قوانین و مقررات رانندگی آشنا شوند.

انتهای پیام/2452/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول