اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 24 ساعت گذشته صورت گرفت

3 تصادف با 17نفر مصدوم حاصل بی‌احتیاطی اصفهانی‌ها

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته طی سه تصادف متوالی در اصفهان 17 نفر مصدوم شدند و توسط اورژانس 115 به بیمارستان انتقال یافتند.

3 تصادف با 17نفر مصدوم حاصل بی‌احتیاطی اصفهانی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غفور راستین پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث 24 ساعت گذشته در اصفهان اظهار کرد: حدود ساعت 8 و 15 دقیقه صبح روز گذشته طی تماسی با اتاق فرمان شهرستان سمیرم اعلام شد یک دستگاه خودروی سواری پیکان در مسیر سمیرم - شهرضا واژگون و هر پنج سرنشین آن مصدوم شده‌اند.

وی مصدومان این حادثه را یک مرد 42 ساله، زن 35 ساله، دو دختربچه هشت و سه ساله و یک پسر شش ماهه عنوان کرد و افزود: برای رسیدگی به این وضعیت یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی 115 به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در این حادثه، دختربچه سه ساله‌ای که به دلیل پرتاب شدن از داخل خودرو به بیرون، وضعیت وخیمی داشت، توسط آمبولانس به بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرضا منتقل و سایر مصدومان نیز از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان سیدالشهدا (ع) سمیرم اعزام شدند.

وی اضافه کرد: پلیس‌راه استان اصفهان دلیل حادثه واژگونی پیکان را خواب‌آلودگی راننده‌ی خودرو و انحراف از جاده اعلام کرد.

راستین تاکید کرد: در حادثه‌ای دیگر نیز ساعت 17 و 24 دقیقه روز گذشته در تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی 115  اعلام شد که دو دستگاه خودروی سواری پراید و پیکان در محور چادگان به سمت اصفهان به شدت با یکدیگر برخورد کرده و تقاضای امداد‌رسانی کردند.

وی گفت: پس از وقوع این حادثه، واحد‌های امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی 115 به سرعت بر بالین مصدومان که سه مرد 67، 33 و 35 ساله، دو خانم 46 و 31 ساله، یک پسربچه 9 ساله و یک دختر هشت ساله بودند حاضر شدند و آنها را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط آمبولانس در ابتدا به درمانگاه 17 شهریور چادگان و سپس به بیمارستان‌های شهید منتظری نجف‌آباد و شهید رجایی داران منتقل کردند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در ادامه ضمن اشاره به حادثه‌ای دیگر عنوان کرد: ساعت 20 و 39 دقیقه روز گذشته نیز در تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی 115 شهرستان لنجان اعلام شد که دو دستگاه خودروی سواری پژو 405 و 206 در محور شهرکرد به سمت زرین‌شهر به شدت با یکدیگر برخورد کرده و پنج مصدوم بر جای گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مصدومان زن 24 ساله و باردار بوده است، گفت: پس از وقوع این حادثه واحدهای امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی 115 و یک واحد از هلال‌احمر به سرعت بر بالین مصدومان حاضر شدند و آنها را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهدای لنجان منتقل کردند.

راستین با بیان اینکه مصدومان این حادثه سه زن 54، 40 و 30 ساله و یک پسر 12 ساله بودند تصریح کرد: مصدومان این حادثه رانندگی از ناحیه پا، دست و سر دچار آسیب و ضربه شده‌‌اند.

انتهای پیام/63012/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول