اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت امناء دانشگاه امیرالمومنین(ع) اهواز خبر داد

تأسیس دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز بر پایه اسلام ناب علوی

عضو هیئت امناء دانشگاه امیرالمومنین(ع) اهواز گفت: دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز بر پایه اسلام ناب علوی تأسیس شده است.

تأسیس دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز بر پایه اسلام ناب علوی

به گزارش خبرگزاری فارس اهواز، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه در مراسم ارتقای موسسه آموزش عالی امیرالمومنین (ع) اهواز به دانشگاه که امشب در تالار فجر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: قطعاً با توسعه علمی؛ آموزشی، پژوهشی، ترویجی و تبلیغی معارف اهل بیت (ع) می‌توان اسلام ناب علوی را در جهان گسترش داد. 

*ایجاد چنین دانشگاهی ضرورت بوده است

وی بیان کرد:‌ دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز بر پایه اسلام ناب علوی تأسیس شده و در واقع تنها از این مسیر می‌توان به آن اسلام مد نظر رسید.

عضو هیئت امناء دانشگاه امیرالمومنین(ع) اهواز افزود:‌ امروز در دنیا دو نوع اسلام سازش با استکبار و تحجرگرا وجود دارد که تنها اسلامی که می‌تواند در مقابل آن ایستادگی کند اسلام ولایی امیرالمومنین (ع) بوده که با افراط و تفریط بیگانه است.

وی ادامه داد: با توجه به بروز جریانی که با شیعه و اسلام سیاسی معتدل و جامعه‌نگر مخالف است، ایجاد چنین دانشگاهی در منطقه یک نیاز و امری ضروری است. 

*توسعه این دانشگاه به مناطق مختلف جهان

خسروپناه گفت: امروز مسئولیت ما در قبال راه‌اندازی دانشگاه و این نعمت عظیمی که خداوند به خوزستان عطا کرده است، سنگین‌تر شده و باید به خوبی از این امکانات بهره‌مند شویم.

وی عنوان کرد: اگرچه این مجموعه امروز به لحاظ جغرافیایی در اهواز مستقر است، اما باید به مرور زمان در مناطق مختلف جهان توسعه یافته و جوامع اسلامی از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/72001/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول