اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آبان‌ماه امسال

جشنواره مدیریت مصرف انرژی در مازندران برگزار می‌شود

در جلسه شورای روابط عمومی صنعت آب و برق استان عنوان شد که جشنواره مدیریت مصرف انرژی در مازندران برگزار می‌شود.

جشنواره مدیریت مصرف انرژی در مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، در جلسه شامگاه دوشنبه شورای روابط عمومی صنعت آب و برق استان مقرر شد که جشنواره مدیریت مصرف انرژی در مازندران برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران در این نشست با بیان اینکه در صنعت آب و برق مردم بدون واسطه و بلافاصله از خدمات برخوردار می‌شوند، افزود: در چنین شرایطی که واسطه‌ای بین مجموعه آب و برق و مردم وجود ندارد، اطلاع‌رسانی مهم‌تر جلوه می‌کند.

محمدتقی حسین‌زاده به پیشرفت تکنولوژی اشاره کرد و ادامه داد: می‌توانیم با استفاده از فناوری برای ارتباط بهتر با مخاطب استفاده کرده و خواسته‌های‌مان را به آنان ارائه و از نظرات و پیشنهادات مردم مطلع شویم.

حسین‌زاده اضافه کرد: در نتیجه می‌توانیم در کوتاه‌ترین زمان، نیازها و علایق مشتریان را جمع‌آوری و برای محقق کردن خواسته‌هایشان برنامه‌ریزی کرده و فعالیت‌هایمان را دسته‌بندی کنیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران بر اصل مخاطب‌محوری تأکید کرد و یادآور شد: باید با آموزش‌های لازم و به موقع دانش پرسنل روابط عمومی را ارتقا داده تا بتوانیم ارتباط بهتری با مخاطبان برقرار کنیم.

حسین‌زاده، شناخت از مخاطب را مهم خواند و گفت: سازمانی موفق است که با ارتباط خوب با مخاطب نیازهای مشتریانش را شناخته و براساس آن نیازها برنامه‌ریزی کند.

وی افزود: با حفر و تجهیز 19حلقه چاه و بهسازی و اصلاح منصوبات چاه‌ها 950 لیتر در ثانیه بر آب تولیدی استان اضافه شد.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه سال گذشته 192 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه در استان صورت پذیرفت، متذکر شد: با توجه به تحریم اقتصادی دشمنان نظام و کمبود اعتبارات، توانستیم پروژه‌های بزرگی مانند اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای بابل و ساری و تصفیه‌خانه آب آشامیدنی رامسر را به سرانجام برسانیم.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی و روابط عمومی صنعت آب و برق مازندران نیز در این نشست درباره نحوه برگزاری جشنواره مدیریت مصرف انرژی، انجام فعالیت‌های فرهنگی مدیریت مصرف آب و برق از طریق رسانه ملی و برنامه‌های سال 92 شورا توضیحاتی داد.

سیدعلی‌اکبر ذاکری در پایان گفت: مردم باید خدمات مسئولان را با در اختیار گرفتن امکانات لمس کنند.

انتهای پیام/2296/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول