به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، در جلسه شامگاه دوشنبه شورای روابط عمومی صنعت آب و برق استان مقرر شد که جشنواره مدیریت مصرف انرژی در مازندران برگزار میشود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران در این نشست با بیان اینکه در صنعت آب و برق مردم بدون واسطه و بلافاصله از خدمات برخوردار میشوند، افزود: در چنین شرایطی که واسطهای بین مجموعه آب و برق و مردم وجود ندارد، اطلاعرسانی مهمتر جلوه میکند.
محمدتقی حسینزاده به پیشرفت تکنولوژی اشاره کرد و ادامه داد: میتوانیم با استفاده از فناوری برای ارتباط بهتر با مخاطب استفاده کرده و خواستههایمان را به آنان ارائه و از نظرات و پیشنهادات مردم مطلع شویم.
حسینزاده اضافه کرد: در نتیجه میتوانیم در کوتاهترین زمان، نیازها و علایق مشتریان را جمعآوری و برای محقق کردن خواستههایشان برنامهریزی کرده و فعالیتهایمان را دستهبندی کنیم.
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران بر اصل مخاطبمحوری تأکید کرد و یادآور شد: باید با آموزشهای لازم و به موقع دانش پرسنل روابط عمومی را ارتقا داده تا بتوانیم ارتباط بهتری با مخاطبان برقرار کنیم.
حسینزاده، شناخت از مخاطب را مهم خواند و گفت: سازمانی موفق است که با ارتباط خوب با مخاطب نیازهای مشتریانش را شناخته و براساس آن نیازها برنامهریزی کند.
وی افزود: با حفر و تجهیز 19حلقه چاه و بهسازی و اصلاح منصوبات چاهها 950 لیتر در ثانیه بر آب تولیدی استان اضافه شد.
حسینزاده با اشاره به اینکه سال گذشته 192 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه در استان صورت پذیرفت، متذکر شد: با توجه به تحریم اقتصادی دشمنان نظام و کمبود اعتبارات، توانستیم پروژههای بزرگی مانند اجرای تصفیهخانه فاضلاب شهرهای بابل و ساری و تصفیهخانه آب آشامیدنی رامسر را به سرانجام برسانیم.
رئیس شورای اطلاعرسانی و روابط عمومی صنعت آب و برق مازندران نیز در این نشست درباره نحوه برگزاری جشنواره مدیریت مصرف انرژی، انجام فعالیتهای فرهنگی مدیریت مصرف آب و برق از طریق رسانه ملی و برنامههای سال 92 شورا توضیحاتی داد.
سیدعلیاکبر ذاکری در پایان گفت: مردم باید خدمات مسئولان را با در اختیار گرفتن امکانات لمس کنند.
انتهای پیام/2296/ذ30/ض1002