اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس:

حماسه سیاسی راه را برای حماسه‎سازی‎های دیگر هموار کرد

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس گفت: حماسه سیاسی راه را برای حماسه‎سازی‎های دیگر هموار کرد.

حماسه سیاسی راه را برای حماسه‎سازی‎های دیگر هموار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا صابری عصر امروز در جمع کشاورزان گوجه‎کار شهرستان رامیان اظهار داشت: انسان‎های بابرنامه و ایده‎پرداز که دنبال تحول و نوآوری هستند جامعه را دگرگون و به سوی پیشرفت رهنمون می‎سازند.

وی تصریح کرد: امروز همه آمدند تا برداشت محصول گوجه ‌رنگی به شیوه نوین با استفاده از کمباین را ببینند، اما واقعیت این است؛ شخصی که به دنبال این هدف بوده، شایسته تقدیر است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

صابری ادامه داد: سیدحسین حسینی‌مقدم، کشاورز کهنه‎کار و نمونه گلستانی برای دستیابی به هدف خود تلاش کرده و با به‌کارگیری علم و تجربه در کنار هم گام مهمی را در جهت تحقق شعار سال مقام معظم رهبری در سطح این استان برداشته که این امر باید بهانه‎ای باشد برای توجه کردن به ایده‎ها و برنامه‎های آنهایی که برای عزت، عظمت و بزرگی ایران اسلامی تلاش می‌کنند و برای بخشی که خود فعالیت می‎کنند طرح و برنامه و ایده نو دارند. 

کشاورزی ما نیازمند توجه بیشتر است

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‎های این کشاورز گلستانی و با استناد به شرایط موجود در کشاورزی استان، اذعان داشت: بنده هم کاملاً موافقم که حرکت ما برای دستیابی به یک کشاورزی پویا و نزدیک به استاندارهای جهانی یک حرکت کند و لاک‌پشتی است و بخش کشاورزی به ویژه در استان‎هایی مثل گلستان که قطب کشاورزی کشور محسوب می‎شود نیازمند توجه بیشتر و همتی مضاعف دارد.

وی تأکید کرد: باید تجربه‎ها را مضاعف کرده و با علم زینت بدهیم و با استفاده از فناوری روز دنیا مسیر رشد و تعالی را بپیماییم تا انشاالله به خواسته مقام معظم رهبری که یقیناً سعادت این مردم و این نظام را به همراه دارد، دست پیدا کنیم. 

حماسه سیاسی راه را برای حماسه‎سازی‎های دیگر هموار کرد

صابری اضافه کرد: حماسه سیاسی مردم راه را برای حماسه‎های دیگر هموار کرد و حماسه‎های ورزشی یکی پس از دیگری به مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار قوت می‎دهد تا در جهت حماسه‎سازی اقتصادی گام‎های محکم‎تر و استوارتری بردارند که در این میان تعامل بیشتر مردم و مسئولان و حمایت از بخش خصوصی بسیار حائز اهمیت است.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دانشگاه‎های علمی و کاربردی، هنرستان‎ها و مراکز فنی و حرفه‎ای نقش بسیار زیادی در تحولات اقتصادی خواهند داشت و جا دارد مسئولان نگاه ویژه‎ای به این مراکز داشته باشند.

جشن برداشت گوجه‌فرنگی امروز با حضور رضا صابری، نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی، محمدتقی سوخته‎سرایی، فرماندار رامیانٰ، اسماعیل اسفندیاری‎پور، معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی گلستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در کنار کشاورزان شهرستان رامیان برگزار شد که برداشت گوجه‌فرنگی با کمباین برای نخستین‌بار در کشور، پرواز پاراگلایدرسوارانی که پرچم جمهوری اسلامی ایران به دست داشتند بر فراز مزارع کشاورزی، اجرای موسیقی زنده شهرستان‎های علی‎آبادکتول و رامیان و برگزاری کارگاه آموزشی تولید محصولات ارگانیک و آفت‎شناسی گوجه‌فرنگی از بخش‎های متنوع این جشنواره بود.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول