اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت هاکی گیلان خبر داد

درخشش هاکی گیلان، آذربایجان غربی و لرستان در رشت

نایب رئیس هیئت هاکی گیلان گفت: در جریان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر هاکی بانوان کشور در رشت تاکنون تیم‌های گیلان، آذربایجان غربی و لرستان خوش درخشیدند.

درخشش هاکی گیلان، آذربایجان غربی و لرستان در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، زینب عابدینی در پایان دیدارهای امروز لیگ برتر هاکی بانوان کشور در سالن آتش‌نشانی این شهر با اشاره به نتایج صبح و عصر امروز بازی‌های دومین روز لیگ برتر بانوان اظهار کرد: تیم‌های گیلان، آذربایجان غربی و لرستان در پایان مسابقات دومین روز از ششمین مرحله لیگ برتر هاکی بانوان کشور در گروه B موفق به شکست رقبای خود شدند.

وی افزود: گیلان با نتیجه دو بر صفر گلستان را مغلوب کرد، آذربایجان غربی با نتیجه هفت بر صفر قزوین را برد و لرستان با نتیجه پنج بر صفر زنجان را شکست داد.

نایب رئیس هیئت هاکی گیلان اضافه کرد: عصر امروز سه مسابقه بین تیم‌های آذربایجان غربی و گلستان، گیلان با لرستان و قزوین با زنجان برگزار شد.

وی با اشاره به نتایج مسابقات در روز نخست، بیان کرد: در پایان روز نخست ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هاکی بانوان کشور دور رفت ، گروه B لرستان با نتیجه 10 بر یک گلستان را شکست داد.

عابدینی یادآور شد: گیلان با نتیجه سه بر صفر قزوین را مغلوب کرد و زنجان با آذربایجان غربی به تساوی یک بر یک رضایت داد.

نایب رئیس هیئت هاکی گیلان گفت: در دیدارهای عصر روز گذشته نیز تیم هیئت هاکی لرستان با نتیجه سنگین 9 بر صفر تیم هاکی قزوین را از پیش‌رو برداشت.

وی افزود: تیم هیئت گلستان نیز سه بر یک تیم هیئت هاکی زنجان را شکست داد و دیدار تیم‌های گیلان و آذربایجان غربی نیز با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

عابدینی با بیان اینکه مسابقات دور رفت گروه B به میزبانی گیلان از یکشنبه آغاز شده و تا روز سه‌شنبه ادامه می‌یابد، خاطرنشان کرد: در این گروه تیم‌های لرستان، گلستان، گیلان، قزوین، زنجان و آذربایجان غربی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گفته وی، این دوره از لیگ برتر هاکی بانوان به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود و پس از پایان دور برگشت از هر گروه دو تیم برتر به مرحله بعد راه می‌یابند.

انتهای پیام/2300/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول