اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سه ماه نخست سال جاری صورت گرفت

واگذاری 303 انشعاب به متقاضیان برق در زرندیه

مدیر توزیع برق شهرستان زرندیه از واگذاری 303 انشعاب به متقاضیان برق در شهرستان زرندیه طی سه ماه نخست سال جاری خبر داد.

واگذاری 303 انشعاب به متقاضیان برق در زرندیه

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، مصطفی رمضانی با بیان اینکه تعداد کل مشترکان شهرستان زرندیه 28 هزار و 571 است، اظهار داشت: از این تعداد مشترک 23 هزار و 867 مشترک در مصرف خانگی، 665 مشترک در مصرف کشاورزی، 494 مشترک در مصرف صنعتی، 828 انشعاب در مصرف عمومی و دو هزار و 717 انشعاب در سایر مصارف است.

وی، تعمیر و اصلاح 125کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی در رازقان و مامونیه، تعویض هزار عدد انواع لامپ و تعمیر روشنایی معابر، تعمیر و اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی روستاها، تعویض شبکه فشار ضعیف در مناطق آلوده به سرقت و درختان با کابل‌های خودنگهدار به میزان 3 هزار و400 متر را از جمله اقدامات انجام شده طی سه ماهه نخست سال جاری در شهرستان زرندیه عنوان کرد.

مدیر توزیع برق شهرستان زرندیه احداث معابر میدان الغدیر و ورودی شهر مأمونیه، راه‌اندازی پست 63.20 زاویه، شاخه‌بُری دو هزار و 250 متر از درختان در راستای کاهش خاموشی را از دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان زرندیه برشمرد.

رمضانی ادامه داد: جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز با هدف قانونمند کردن این انشعابات، کاهش تلفات، پایدارسازی شبکه و توزیع برق مطمئن درشهرستان زرندیه انجام می‌شود که در این شهرستان 14 انشعاب غیرمجاز برق شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شده است.

انتهای پیام/87001/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول