اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان‌رضوی خبر داد

تشکیل کارگروه‌های تخصصی مدیریت امور شهری در خراسان‌رضوی

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی از تشکیل کارگروه‌های تخصصی هفت گانه مدیریت امور شهری و شهرداری‌های استان به منظور بررسی مشکلات شهرداری‌ها خبر داد.

تشکیل کارگروه‌های تخصصی مدیریت امور شهری در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، سیدمجتبی علوی‌مقدم اظهار کرد: از سال 87 اقداماتی به منظور تشکیل این کارگروه‌ها در راستای آسیب‌شناسی و ارائه راه حل برای مشکلات شهرداری‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با آغاز به کار این کارگروه‌ها از ماه آینده زمینه لازم برای شناسایی مشکلات شهرداری‌ها، تسریع روند فعالیت مدیریت شهری، شناسایی قوانین و مقررات مغایر با قوانین امور شهری و ارائه راه حل‌ها و پیشنهادات در این زمینه بیش از گذشته فراهم می‌شود.

علوی‌مقدم تعداد اعضای هر کارگروه را هفت نفر عنوان و خاطرنشان کرد: کارگروه‌های هفت‌گانه شامل حقوقی و قوانین و مقررات، توسعه و عمران شهری، پشتیبانی و خدمات شهری، آموزش و پژوهش، منابع انسانی، امور مالی و بودجه و شوراها می‌باشد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی با بیان اینکه روسا، اعضا، دبیر و همچنین آیین‌نامه داخلی، اهداف و برنامه‌های این کارگروه‌‌ها مشخص شده‌اند، گفت: از این پس موضوعات مربوط به مدیریت شهری و شهرداری‌‌ها احصا و برای رفع به مراجع ذی‌صلاح کشوری ارجاع می‌شود.

انتهای پیام/70002/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول