اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه کردستان مطرح کرد

ملت ایران عکس دشمنان حرکت می‌کنند

نماینده ولی فقیه کردستان با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات رئیس جمهوری گفت: ملت ایران همچون گذشته عکس دشمنان حرکت می‌کنند.

ملت ایران عکس دشمنان حرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در دیدار با نمایندگان رئیس جمهور منتخب ایران و جمعی از اساتید و نخبگان کردستان با تقدیر از حضور پر شور و با شکوه مردم فهیم و انقلابی استان در انتخابات 24 خردادماه اظهار داشت: ما در عصری زندگی می‌کنیم که حکومت آن بر مبنای قرآن و اسلام است که در جهان بی نظیر است و رهبری حکیم و فرزانه سکاندار این حکومت الهی است.

وی افزود: مردم ایران در تمام صحنه‌ها موثر و اثر بخش بوده و تاثیرات زیادی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان داشته‌اند که خلق حماسه سیاسی اخیر یکی از نمادهای عینی این حضور است.

نماینده ولی فقیه کردستان تصریح کرد: هدف همه ملت ایران سربلندی ایران اسلامی و استان کردستان است که همه افراد با تمام سلایق مختلف برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند.

حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: اگر چه دشمنان نتوانستند از نظر کمیت چیزی را ملت فیم و بیدار ایران اسلامی برای حضور در صحنه انتخابات بگیرند بلکه این حماسه سیاسی با دستان ملت ایران و در کمال آرامش و با توجه به درایت و آگاهی و شعور سیاسی این ملت رقم خورد.

وی اضافه کرد: در استان کردستان با توجه به یکسری ویژگی‌های خاص که از آن سوی مرزها به آن می‌شود دشمنان از هر دری وارد شدند و از طریق شبکه‌های ماهواره تلاش کردند که مردم غیور و مرزدار این خطه وارد صحنه نشوند، اما این امر آنان تحقق نیافت.

حضور 72 درصدی کردستان در انتخابات

نماینده ولی فقیه کردستان یادآور شد: مردم استان کردستان با حضور بیش از 70 درصدی در پای صندوق‌های اخذ رای حمایت خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت آینده دکتر حسن روحانی اعلام کردند.

حسینی‌شاهرودی از ملت ایران اسلامی به عنوان نماد وحدت جهان اسلام نام برد و عنوان کرد: حضور یکپارچه و دشمن شکن ملت ایران با وجود تهدیدات و تبلیغات سو دشمنان در 24 خرداد ماه امسال نماد واقعی وحدت ملت همیشه در عرصه ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: خلق حماسه سیاسی به دست مردم در روز انتخابات تمام توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرد و زمینه تحقق شعار حماسه اقتصادی را در کشور به وجود آورد.

این مسئول ملت ایران و به ویژه استان کردستان را به خاطر حضور در انتخابات ستود و گفت: با توجه به اینکه این ملت بیش از 34 سال تحت فشارهای مختلف دشمنان بوده اما در صحنه‌های سیاسی همیشه حضوری پرشورتر از گذشته داشته‌اند.

نماینده ولی فقیه کردستان به فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: این ماه پر فضیلت و روزه گرفتن وسیله‌ای برای تقوا و رسیدن به قرب الی الله است و خداوند از طریق این ماه می‌خواهد به انسان‌ها فضیلت ببخشد.

حسینی‌شاهرودی از ماه مبارک رمضان به عنوان ماه رحمت و برکت نام برد و اضافه کرد: ماه مبارک رمضان فرصت ارزشمندی برای خودسازی و تقویت وحدت و برادری است.

وی خاطرنشان کرد: مسلمانان باید با بهره‌گیری از لحظه‌های معنوی این ماه نورانی ضمن کم کردن بار گناه در راستای وحدت کلمه، حول محور حاکمیت دینی حرکت و تلاش کنند.

انتهای پیام/‌79005/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول