اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد بوشهر خبر داد

جمع‌آوری 700 بلوک سقفی غیراستاندارد در بوشهر

مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: کارشناسان استاندارد استان بوشهر بیش از 700 بلوک سقفی غیراستاندارد را شناسایی و جمع‌آوری کردند.

جمع‌آوری 700 بلوک سقفی غیراستاندارد در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرحیم بهره‌مند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این بازرسی که تنها در یک روز و یکی از منطقه‌های شهر بوشهر انجام شد، بیش از 700 بلوک سقفی پلی‌استایرن غیراستاندارد شناسایی و جمع‌آوری شد.

مدیرکل استاندارد بوشهر افزود: از مجموع بلوک‌های سقفی پلی‌استایرن غیراستاندارد جمع‌آوری شده، تعداد 700 عدد با نام‌های تجاری «آروند شیراز» و «آروندفوم قم» و 57 عدد دیگر فاقد نام بوده‌اند.

وی همچنین از جمع‌آوری 2 رول ایزوگام غیراستاندارد با عنوان تجاری «ایزوگام شرق» خبر داد.

بهره‌مند با اشاره به اینکه برخی عواقب استفاده از بلوک‌های سقفی پلی‌استایرن (فوم) غیراستاندارد در احداث ساختمان خطرآفرین است، اظهار داشت: بلوک‌های غیراستاندارد به دلیل عدم مقاومت در مقابل فشار و گرما، می‌تواند باعث ایجاد آتش‌سوزی، تخریب زودهنگام بنا و عدم ایجاد عایق صوتی و حرارتی بین طبقات ساختمان شود.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر بیان کرد: همچنین ایزوگام‌های فاقد علامت استاندارد از مراکز عرضه مصالح ساختمانی در برازجان جمع آوری شد.

بهره‌مند بیان داشت: در یک دوره بازرسی از شهر برازجان، 24 رول ایزوگام فاقد علامت استاندارد شناسایی و از مراکز عرضه مصالح ساختمانی این شهر جمع‌آوری شد.

مدیرکل استاندارد بوشهر گفت: این تعداد ایزوگام فاقد علامت استاندارد با مارک‌های «شرق»، «سایه‌بان»، «کیان» و «عایق لایه» در مراکز عرضه مصالح ساختمانی شهر برازجان به فروش می‌رسید.

وی اظهار داشت: این تعداد ایزوگام فاقد علامت استاندارد جمع‌آوری شده، جهت طی مراحل حقوقی به مراجع ذیصلاح تحویل داده شده است.

وی افزود: کارشناسان استاندارد بوشهر از ابتدای امسال با تشدید بازرسی‌های ادواری از مراکز عرضه و فروش مصالح ساختمانی، بیش از پیش در راستای استفاده و مصرف مواد و مصالح استاندارد از حقوق مصرف‌کنندگان دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/66006/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول